Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Automatyczne księgowanie dokumentów sprzedaży z pliku JPK_VAT do ewidencji VAT programu Księga PRO
dodany przez Admin Admin, dnia: 27.01.2018
0 komentarzy

Program Księga Przychodów i Rozchodów PRO pozwala automatycznie zaksięgować dokumenty sprzedaży do ewidencji VAT sprzedaży oraz do Księgi, z pliku JPK_VAT wygenerowanego z dowolnego programu (pod warunkiem, że spełnia on wymogi Ministerstwa Finansów).

 

 

 

 
Instrukcja:
 
1. Uruchom program Księga Przychodów i Rozchodów PRO.
 
2. Kliknij w opcję księgowania z pliku JPK_VAT, dostępną w menu Dodatki/Księguj dokumenty/z pliku JPK_VAT.

 

 

3. Pojawi się okno z kryteriami importu:

 

 

Należy wybrać, czy dokumenty mają być zaksięgowane do księgi przychodów i rozchodów oraz do ewidencji VAT, czy tylko do ewidencji VAT. Po wybraniu odpowiedniej opcji kliknij OK.
 
 
4. W oknie "Wskaż plik JPK" wskaż lokalizację w jakiej dostępny jest plik JPK_VAT, z którego zamierzasz zaksięgować dokumenty sprzedaży.

 

 

 

5. Po wskazaniu pliku JPK_VAT kliknij w opcję Otwórz. Rozpocznie się proces księgowania dokumentów sprzedaży zarejestrowanych w pliku JPK_VAT do ewidencji sprzedaży VAT lub do księgi (w zależności jaką opcję wybrałeś) w programie Księga Przychodów i Rozchodów PRO. Podczas księgowania system sprawdza poprawność danych adresowych nowych kontrahentów, którzy nie byli zapisani w bazie. Jeśli nie będą zgodne z wymogami programu, zostanie wyświetlone okno, w którym należy je odpowiednio przypisać do poszczególnych pól. 

 

6. Po zakończeniu procesu zostanie wyświetlony komunikat informujący o ilości zaksięgowanych dokumentów.

 

 

 

7. Otwórz okno "Przegląd Ewidencji VAT", dostępne w menu Przegląd > Ewidencja VAT i sprawdź poprawność zaksięgowanych wpisów. 

 

8. Jeżeli wybrałeś opcję księgowania również do księgi przychodów i rozchodów sprawdź poprawność zapisów w księdze. Opcja dostępna jest w menu Przegląd > Księga.

 


Dodaj komentarz

H8Rc2

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam