Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Jak generować pliki JPK z programów Fakturowanie PRO oraz Magazyn i Faktury PRO?
dodany przez Admin Admin, dnia: 06.01.2018
2 komentarze

Artykuł opisuje w jaki sposób przygotować plik JPK VAT, w celu przesłania go np. do biura rachunkowego, któremu zleciłeś prowadzenie księgowości Twojej firmy oraz niezbędne wymagania do jego utworzenia. Przeznaczony jest dla użytkowników programów:
- Fakturowanie PRO, 
- Fakturowanie PRO PLUS,
- Magazyn i Faktury PRO,

- Magazyn i Faktury PRO PLUS.

 

1. Uzupełnij wszystkie pola w oknie Dane firmy (menu: Konfiguracja/Dane firmy), w szczególności:

- Nazwa skrócona,
- Kod urzędu (JPK).

2. Kliknij w menu Raporty/JPK, a następnie wybierz odpowiedni typ pliku JPK (VAT lub FA).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. W oknie "Wybierz kryteria JPK_VAT" należy:

 

a) wybrać Okres, jaki ma uwzględniać plik JPK_VAT;

 

b) wskazać Wersję pliku JPK_VAT:

- 3: dotyczy rozliczeń za 2018 rok;

- 2: dotyczy rozliczeń za 2017 rok.

 

c) Kliknąć w OK w celu wygenerowania pliku JPK_VAT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Wyświetli się okno "JPK" z informacją zawierającą:

 

a) nazwę pliku np.: Nazwa_Skrócona_Firmy_JPK_VAT_V3_R2018_M1.xml

 

b) lokalizację domyślną, w której zapisał się plik C:/ProgramData/BiznesmenPRO/Magazyn/Eksport. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz, aby plik zapisywał się w innej lokalizacji niż domyślnie zdefiniowana w programie, otwórz okno Ustawienia (dostępne w menu Konfiguracja/Ustawienia), kliknij w Edytuj, wskaż nową lokalizację w polu "Katalog eksportu danych", kliknij Zapisz.

 

5. Przygotowany plik JPK_VAT można teraz wysłać do biura rachunkowego np. dołączając go do wiadomości e-mail.  

 

6. Jeśli chcesz sprawdzić zawartość wygenerowanego pliku, możesz go otworzyć np. w programie Notatnik (dostępnym w każdym systemie Windows).  

 


2 komentarze

Uzip
04.07.2018
Witam.
W jaki sposób zainstalować program na innym komputerze, po usunięciu z poprzedniego komputera?

Odpowiedz
Admin Biznesmen
17.08.2018
Dzień dobry.
Instalacja odbywa się standardowo za pomocą płyty lub instalatora dostępnego pod adresem http://www.biznesmen.com.pl/uploads/demo/BiznesmenPRO.exe - tylko dla wersji aktualnych. Jeśli licencja obejmuje tylko jedno stanowisko komputerowe należy dodatkowo dokonać dezaktywacji poprzedniego wg instrukcji: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro

Odpowiedz

Dodaj komentarz

burGD

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam
Admin Biznesmen
13.12.2018
Dzień dobry.
Aktywacja online obowiązuje od wersji 9.0, być może posiada Pan wersję starszą - szczegóły znajdują się na umowie licencyjnej. W przypadku dalszych problemów sugeruję kontakt telefoniczny lub mailowy z działem pomocy technicznej, na podstawie danych firmy ustalimy wersję programu, pomożemy w uzyskaniu dostępu do konta oraz aktywacji.
Przemysław
12.12.2018
Dzień dobry
nie mogę się ponownie zalogować na swoje konto po wgraniu nowego systemu operacyjnego (10). Program mówi że źle wpisałem nip z kreskami
lub hasło. Wpisywałem z kreskami 3/2/2/3 , 3/3/2/2 i różnie i nic
hasło znam .Gdy wpisywałem rejestrację program powiedział że jest już taki klient.