Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Komunikat: Hasło wygaśnie za X dni lub hasło wygasło
dodany przez Admin Admin, dnia: 17.04.2019
0 komentarzy

Hasło wygaśnie za...

 

 

Pojawienie się powyższego komunikatu informuje użytkownika o tym, że ważność używanego przez niego hasła dobiegła końca.

Aby przedłużyć funkcjonowanie obecnego hasła należy w górnym menu programu wybrać System > Ochrona.
Po podświetleniu użytkownika na liście należy przejść do zakładki Polityka haseł i w pozycji "Wymagana zmiana hasła co (dni)"  wpisać określoną ilość np. 1000, następnie kliknąć na opcję Zapisz polityki.
W ten sposób obecne hasło wygaśnie za 1000 dni. Maksymalna wartość dla ważności hasła to 9999.

 

 

 W przypadku, gdy chcemy zmienić hasło na nowe, po podświetleniu użytkownika należy wybrać opcję Resetuj hasło.

 

 

 

W nowym oknie wymagane jest dwukrotne podanie nowego hasła, zgodnie z zasadami przedstawionymi na zielonym tle. Aby zapisać należy kliknąć OK.

 

 

 

  

Hasło wygasło

 

 

Powyższy komunikat pojawia się podczas logowania, po podaniu prawidłowego hasła, którego ważność już wygasła (o czym program informował poczas wcześniejszych logowań).


Po kliknięciu OK, pojawi się okno służące do zmiany hasła. Nowe należy podać dwukrotnie, zgodnie z zasadami przdstawionymi na zielonym tle. Aby zapisać należy kliknąć OK.

 

 

 

Opublikowany w: Biznesmen PRO

Dodaj komentarz

GKNwM

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznemen
19.09.2019
Dzień dobry.
Proszę postępować zgodnie z instrukcją nr 2:
https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/jak-przeniesc-baze-danych-na-nowy-komputer-sposob-2
darbell
18.09.2019
A jak przywrócić dostęp do baz na innym komputerze nie mając plików *.bak a tylko katalogi z bazami?
Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.