Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Ponowna aktywacja programu Biznesmen PRO
dodany przez Karolina Pawlak, dnia: 10.08.2018
3 komentarze

W przypadku ponownej instalacji programu z serii Biznesmen PRO możliwe jest użycie tego samego numeru licencji, nawet jeśli jej zakres obejmuje tylko 1 stanowisko komputerowe.

W celu przeniesienia bazy danych podczas np. migracji na nowszy sprzęt należy rozpocząć od wykonania i przeniesienia kopii (archiwum) - proces został opisany TUTAJ.

 

Kolejnym krokiem jest wykonanie dezaktywacji stanowiska komputerowago, na którym zarejestrowany został nr licencji. W tym celu należy zalogować się do panelu użytkownika pod adresem https://klient.biznesmen.com.pl. Logowanie następuje poprzez podanie numeru NIP (z użyciem myślników (np. 000-000-00-00 lub 000-00-00-000) oraz hasła, czyli danych które użytkownik wprowadzał podczas rejestracji programu.

 

 

Po podaniu numeru NIP oraz hasła należy dodatkowo zaznaczyć pole "Nie jestem robotem" i postępować wg wyświetlownych wskazówek.
Jeśli weryfikacja jest poprawna nalezy kliknąć Zaloguj się.

 

 


Po wyświetleniu aktywowanych wcześniej programów należy kliknąć na wybraniu tytuł oraz wersję  np. Fakturowanie PRO 9.4.

 

 

Klikając na przycisk Aktywacje w prawej części okna wyświetlone zostaną identyfikatory komputerów, na których został wprowadzony numer licencji.

 

 

 

 

Aby dezaktywować wybrane stanowisko konieczne jest użycie opcji Deaktywuj.

 

 

Użycie ww funkcji spowoduje zniknięcie stanowiska z listy. Niekiedy wymagane jest odświeżenie strony.

 

 

 

 


3 komentarze

Przemysław
12.12.2018
Dzień dobry
nie mogę się ponownie zalogować na swoje konto po wgraniu nowego systemu operacyjnego (10). Program mówi że źle wpisałem nip z kreskami
lub hasło. Wpisywałem z kreskami 3/2/2/3 , 3/3/2/2 i różnie i nic
hasło znam .Gdy wpisywałem rejestrację program powiedział że jest już taki klient.

Odpowiedz
Admin Biznesmen
13.12.2018
Dzień dobry.
Aktywacja online obowiązuje od wersji 9.0, być może posiada Pan wersję starszą - szczegóły znajdują się na umowie licencyjnej. W przypadku dalszych problemów sugeruję kontakt telefoniczny lub mailowy z działem pomocy technicznej, na podstawie danych firmy ustalimy wersję programu, pomożemy w uzyskaniu dostępu do konta oraz aktywacji.

Odpowiedz
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Odpowiedz

Dodaj komentarz

sYpSa

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam
Admin Biznesmen
13.12.2018
Dzień dobry.
Aktywacja online obowiązuje od wersji 9.0, być może posiada Pan wersję starszą - szczegóły znajdują się na umowie licencyjnej. W przypadku dalszych problemów sugeruję kontakt telefoniczny lub mailowy z działem pomocy technicznej, na podstawie danych firmy ustalimy wersję programu, pomożemy w uzyskaniu dostępu do konta oraz aktywacji.
Przemysław
12.12.2018
Dzień dobry
nie mogę się ponownie zalogować na swoje konto po wgraniu nowego systemu operacyjnego (10). Program mówi że źle wpisałem nip z kreskami
lub hasło. Wpisywałem z kreskami 3/2/2/3 , 3/3/2/2 i różnie i nic
hasło znam .Gdy wpisywałem rejestrację program powiedział że jest już taki klient.