icon-phone Dział handlowy
62 591 91 19

Pomoc Premium dGCS SYSTEM


Cena netto: 200,00 zł

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 


dostęp do infolinii priorytetowej:
specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; 
oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
12 interwencji*;

Ponadto zakres usługi obejmuje:


pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;

Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 


dostęp do infolinii priorytetowej:
specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; 
oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
12 interwencji*;

Ponadto zakres usługi obejmuje:


pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;

Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.


Pomoc Premium nie obejmuje poniższych przypadków:


usługi wdrożenia oprogramowania;
zmiany w oprogramowaniu;
wykonania wzorców wydruków lub raportów;
interpretacji przepisów regulujących działanie oprogramowania;
napraw baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania oprogramowania;
szkolenia;
inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania (programy Antywirusowe, itp.);
przenoszenie baz danych na nowy komputer;

Wersja Cena Zamów
netto brutto
Pomoc Premium dGCS SYSTEM 200,00 zł 246,00 zł basket
Wersja Cena Zamów
netto brutto
Wersja Cena Zamów
netto brutto