Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

e-Faktura – system zarządzania fakturami elektronicznymi
dodany przez , dnia: 13.11.2014
0 komentarzy

W krajach wysoko rozwiniętych wystawianie e-faktur stało się najpowszechniejszą formą fakturowania.

W Polsce mikro i małe firmy najczęściej wykorzystują do wysyłki faktur elektronicznych proste systemy, które ograniczają się do zapisania dokumentu w formacie elektronicznym np. PDF i dołączają go do wiadomości e-mail. 
 
Z roku na rok zauważalny jest wzrost zainteresowania przedsiębiorców systemami do zarządzania dokumentacją elektroniczną, które umożliwiają pełną automatyzację procesu dostarczania faktur elektronicznych do odbiorców.
 
Wśród programów z naszej oferty powyższą funkcjonalność zapewnia systemem zarządzania fakturami elektronicznymi "e-Faktura". Dedykowany jest firmom oraz biurom rachunkowym, które chcą usprawnić i ulepszyć proces wystawiania faktur i ich wysyłki, gdyż rozwiązanie to jest proste do wdrożenia oraz atrakcyjne cenowo. Jak się okazuje, koszty obsługi faktur elektronicznych za pośrednictwem w/w. systemu mogą być nawet 4-krotnie niższe w porównaniu do kosztów obsługi faktur papierowych (koszty usługi uzależnione są od ilości wystawianych miesięcznie e-faktur). 
 

 

Najważniejsze funkcje systemu e-Faktura

  • wystawienie e-faktur (zapis w formacie elektronicznym np. PDF, EDI),
  • zbiorcze lub pojedyncze wysyłanie wystawionych e-faktur do systemu zarządzania fakturami elektronicznymi,
  • wysyłanie powiadomień do odbiorcy na jego adres e-mial o udostępnieniu w systemie dokumentu np. e-faktury, co umożliwia natychmiastowe pobranie danego dokumentu, poprzez skorzystanie z linku zawartego w powiadomieniu lub w wyniku zalogowania się odbiorcy do swojego konta,
  • dokonanie (opcja) płatności internetowej z wykorzystaniem usługi PayByNet (w formie przelewu bezpośrednio na konto wystawcy), pod warunkiem, że wystawca uaktywni taką funkcjonalność,
  • archiwizacja oraz dostęp odbiorcom i wystawcy do e-faktur przez okres 6 lat od daty ich wysłania.
  

Korzyści dla wystawcy elektronicznych faktur

  • zmniejszenie kosztów dystrybucji i przechowywania faktur,
  • zbiorcza lub pojedyncza wysyłka faktur elektronicznych,
  • skrócenie czasu dostarczenia faktur,
  • przyśpieszenie rozliczeń pieniężnych w obrocie gospodarczym,
  • korzystna forma rozliczeń (za każdą fakturę elektroniczną),

 

Korzyści dla odbiorcy elektronicznych faktur

  • bezpłatny dostęp do faktur elektronicznych,
  • zdalny i szybki dostęp do faktur elektronicznych,
  • prostota użytkowania,
  • możliwość automatyzacji procesu księgowania.

 

Co wyróżnia system e-Faktura na rynku?

  • bezpieczeństwo przechowywania i zgodność z wymogami prawa,
  • obsługa różnych rodzajów dokumentów elektronicznych, nie tylko faktur elektronicznych, 
  • obsługa faktur elektronicznych wychodzących i (opcja) przychodzących,
  • ułatwienie procesu dokonywania płatności przez odbiorców faktur elektronicznych.
 
W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym pod nr tel. 62 591 91 19 wewn. 24 lub przesłać wiadomość na e-mail: biuro@biznesmen.com.pl 
 

 


Dodaj komentarz

PUieO

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam