Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

e-Faktura – system zarządzania fakturami elektronicznymi
dodany przez , dnia: 13.11.2014
0 komentarzy

W krajach wysoko rozwiniętych wystawianie e-faktur stało się najpowszechniejszą formą fakturowania.

W Polsce mikro i małe firmy najczęściej wykorzystują do wysyłki faktur elektronicznych proste systemy, które ograniczają się do zapisania dokumentu w formacie elektronicznym np. PDF i dołączają go do wiadomości e-mail. 
 
Z roku na rok zauważalny jest wzrost zainteresowania przedsiębiorców systemami do zarządzania dokumentacją elektroniczną, które umożliwiają pełną automatyzację procesu dostarczania faktur elektronicznych do odbiorców.
 
Wśród programów z naszej oferty powyższą funkcjonalność zapewnia systemem zarządzania fakturami elektronicznymi "e-Faktura". Dedykowany jest firmom oraz biurom rachunkowym, które chcą usprawnić i ulepszyć proces wystawiania faktur i ich wysyłki, gdyż rozwiązanie to jest proste do wdrożenia oraz atrakcyjne cenowo. Jak się okazuje, koszty obsługi faktur elektronicznych za pośrednictwem w/w. systemu mogą być nawet 4-krotnie niższe w porównaniu do kosztów obsługi faktur papierowych (koszty usługi uzależnione są od ilości wystawianych miesięcznie e-faktur). 
 

 

Najważniejsze funkcje systemu e-Faktura

  • wystawienie e-faktur (zapis w formacie elektronicznym np. PDF, EDI),
  • zbiorcze lub pojedyncze wysyłanie wystawionych e-faktur do systemu zarządzania fakturami elektronicznymi,
  • wysyłanie powiadomień do odbiorcy na jego adres e-mial o udostępnieniu w systemie dokumentu np. e-faktury, co umożliwia natychmiastowe pobranie danego dokumentu, poprzez skorzystanie z linku zawartego w powiadomieniu lub w wyniku zalogowania się odbiorcy do swojego konta,
  • dokonanie (opcja) płatności internetowej z wykorzystaniem usługi PayByNet (w formie przelewu bezpośrednio na konto wystawcy), pod warunkiem, że wystawca uaktywni taką funkcjonalność,
  • archiwizacja oraz dostęp odbiorcom i wystawcy do e-faktur przez okres 6 lat od daty ich wysłania.
  

Korzyści dla wystawcy elektronicznych faktur

  • zmniejszenie kosztów dystrybucji i przechowywania faktur,
  • zbiorcza lub pojedyncza wysyłka faktur elektronicznych,
  • skrócenie czasu dostarczenia faktur,
  • przyśpieszenie rozliczeń pieniężnych w obrocie gospodarczym,
  • korzystna forma rozliczeń (za każdą fakturę elektroniczną),

 

Korzyści dla odbiorcy elektronicznych faktur

  • bezpłatny dostęp do faktur elektronicznych,
  • zdalny i szybki dostęp do faktur elektronicznych,
  • prostota użytkowania,
  • możliwość automatyzacji procesu księgowania.

 

Co wyróżnia system e-Faktura na rynku?

  • bezpieczeństwo przechowywania i zgodność z wymogami prawa,
  • obsługa różnych rodzajów dokumentów elektronicznych, nie tylko faktur elektronicznych, 
  • obsługa faktur elektronicznych wychodzących i (opcja) przychodzących,
  • ułatwienie procesu dokonywania płatności przez odbiorców faktur elektronicznych.
 
W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym pod nr tel. 62 591 91 19 wewn. 24 lub przesłać wiadomość na e-mail: biuro@biznesmen.com.pl 
 

 


Dodaj komentarz

qOoio

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznemen
19.09.2019
Dzień dobry.
Proszę postępować zgodnie z instrukcją nr 2:
https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/jak-przeniesc-baze-danych-na-nowy-komputer-sposob-2
darbell
18.09.2019
A jak przywrócić dostęp do baz na innym komputerze nie mając plików *.bak a tylko katalogi z bazami?
Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.