Fakturowanie DGCS System to funkcjonalny, łatwy w obsłudze system umożliwiający wystawianie dokumentów sprzedaży, dokumentów kasowych oraz wielu istotnych dla działań firmy zestawień. Przeznaczony jest dla firm nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym profilu działalności. Prowadzi rozrachunki z kontrahentami. Posiada różnorodne opcje konfiguracyjne przydatne dla bardziej wymagających użytkowników. Dodatkowe możliwości pracy przez internet, dają unikalne możliwości pracy z dowolnej lokalizacji.
Może pracować na różnych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Magazyn Start DGCS System to nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży, dokumentów kasowych oraz wielu istotnych dla działań firmy zestawień. Prowadzi kontrolę zobowiązań i należności. Posiada różnorodne opcje konfiguracyjne przydatne dla bardziej wymagających użytkowników. Pracuje pod platformami Windows i Linux. Architektura programu typu klient-serwer gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo pracy w sieci. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości pracy z dowolnej lokalizacji. Dane z modułu magazynowego mogą być również zdalnie przesyłane do programów księgowych. Może pracować na różnych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Produkcja DGCS System to program przeznaczony do wspierania procesu wytwarzania nowych wyrobów zgodnie z określoną recepturą. Daje możliwość definicji nowych produktów, zmiany receptury wyrobów gotowych oraz usunięcia zbędnych. Pozwala również na wykonywanie dekompletacji wytworzonego wyrobu.
Przeznaczony jest dla firm produkcyjnych i handlowych o różnym profilu działalności.
Integracja z programem magazynowym Magazyn DGCS System pozwala na zarządzanie pełną gospodarką materiałową w przedsiębiorstwie.
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System to intuicyjny system służący do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu z ewidencją VAT. Przeznaczony jest dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych o różnym profilu działalności oraz biur rachunkowych. Umożliwia księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży w dowolnej walucie oraz dokumentów kasowych. Sporządza wiele istotnych dla działań firmy zestawień. Generuje e-deklaracje VAT i PIT oraz pliki JPK. Prowadzi kontrolę zobowiązań i należności. Posiada różnorodne opcje konfiguracyjne przydatne dla bardziej wymagających użytkowników. Architektura programu typu klient-serwer gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo pracy w sieci. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux.
Najważniejsze możliwości:
Księga Handlowa DGCS System to program przeznaczony do prowadzenia pełnej księgowości w firmach, biurach rachunkowych i innych organizacjach. Program realizuje wszystkie operacje księgowe, począwszy od tworzenia planu kont i łatwego księgowania dokumentów, poprzez rozrachunki i rozliczenia, aż po automatyczne sporządzanie pełnej tabeli bilansowej i rachunku zysków i strat, deklaracji, JPK oraz różnego rodzaju zestawień i raportów. Dzięki szerokim możliwościom pracy zdalnej przez internet, program stanowi idealne narzędzie do wymiany danych pomiędzy modułami (np. magazyn, księga handlowa). Jest to doskonałe rozwiązanie również dla biur rachunkowych, zainteresowanych usprawnieniem swojej współpracy z klientami poprzez umożliwienie im zdalnego wprowadzania dokumentów, czy dostęp do systemu raportów. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Środki Trwałe DGCS System to profesjonalny program do obsługi ewidencji środków trwałych oraz dokonywania operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych w firmach o dowolnym profilu działalności oraz w biurach rachunkowych. Posiada zaawansowane i wymagane przepisami prawa funkcje raportowania.
Mała Firma DGCS System to zintegrowany pakiet programów dedykowany dla firm handlowych, usługowych czy produkcyjnych o różnym profilu działalości. Wspomaga sprzedaż towarów i usług, prowadzi kontrolę stanów magazynowych. Umożliwia prowadzenie księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów, obliczanie deklaracji VAT i PIT, obsługuje operacje kasowe, bankowe. Pracuje w sieci komputerowej. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości do pracy (w pełnym zakresie funkcjonalności) z dowolnej lokalizacji. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux.
Pakiet zawiera poniższe moduły:
Firma DGCS System to zintegrowany pakiet programów przeznaczony dla firm handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Zapewnia całościową obsługę działu handlowego, księgowości oraz kadr i płac. Wspomaga sprzedaż towarów i usług, prowadzi kontrolę stanów magazynowych. Ułatwia prowadzenie księgowości opartej o pełną księgowość, wystawianie dokumentów sprzedaży (również w obcej walucie), obliczanie deklaracji VAT i PIT oraz pozwala na elektroniczne składanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym. Pracuje w sieci komputerowej. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości do pracy (w pełnym zakresie funkcjonalności) z dowolnej lokalizacji. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux.
Pakiet zawiera poniższe moduły:
Kadry i Płace DGCS System to program płacowo-kadrowy, wspomagający pracę działów rachuby płac zarówno w małych jak i średnich firmach oraz biurach rachunkowych. Ułatwia rejestrowanie danych kadrowych pracownika, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji oraz rozliczanie z ZUS i US. Współpracuje z programem Płatnik. Uwzględnia wymogi zreformowanych przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych. Importuje podstawowe dane z programu Płatnik, Płace DOS (dGCS S.A.) oraz poprzez plik xls o określonym formacie. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
E-Deklaracje zbiorcze DGCS System to system umożliwiający wysyłkę wielu deklaracji elektronicznych do Urzędu Skarbowego, za pomocą jednego podpisu elektronicznego.
Małe Biuro DGCS System to pakiet zintegrowanych programów dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obliczanie płac, wystawianie dokumentów sprzedaży, generowanie e-Deklaracji VAT i PIT oraz plików JPK. Współpracuje z programem Płatnik. Pracuje w sieci komputerowej. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości do pracy (w pełnym zakresie funkcjonalności) z dowolnej lokalizacji. Może pracować na różnych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux.
Pakiet zawiera poniższe moduły:
Licencja:
Duże Biuro DGCS System to zintegrowany system dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie księgowości opartej o pełną księgowość lub książkę przychodów i rozchodów, obliczanie płac, generowanie e-Deklaracji VAT i PIT oraz plików JPK, wystawianie dokumentów sprzedaży. Współpracuje z programem Płatnik.
Pracuje w sieci komputerowej. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości do pracy (w pełnym zakresie funkcjonalności) z dowolnej lokalizacji. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux.
Pakiet zawiera poniższe moduły:
Licencja:
Środki Trwałe DGCS System to profesjonalny program do obsługi ewidencji środków trwałych oraz dokonywania operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych w firmach o dowolnym profilu działalności oraz w biurach rachunkowych. Posiada zaawansowane i wymagane przepisami prawa funkcje raportowania.
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System to intuicyjny system służący do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu z ewidencją VAT. Przeznaczony jest dla biur rachunkowych. Umożliwia księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży w dowolnej walucie oraz dokumentów kasowych. Sporządza wiele istotnych dla działań firmy zestawień. Generuje e-Deklaracje VAT i PIT oraz pliki JPK. Prowadzi kontrolę zobowiązań i należności. Posiada różnorodne opcje konfiguracyjne przydatne dla bardziej wymagających użytkowników. Architektura programu typu klient-serwer gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo pracy w sieci. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Licencja:
Księga Handlowa DGCS System Biuro to program przeznaczony dla biur rachunkowych do prowadzenia pełnej księgowości. Realizuje wszystkie operacje księgowe, począwszy od tworzenia planu kont i łatwego księgowania dokumentów, poprzez rozrachunki i rozliczenia, aż po automatyczne sporządzanie pełnej tabeli bilansowej i rachunku zysków i strat, deklaracji, JPK oraz różnego rodzaju zestawień i raportów. Dzięki szerokim możliwościom pracy zdalnej przez internet, program stanowi idealne narzędzie do wymiany danych pomiędzy modułami (np. magazyn, księga handlowa). Jest to doskonałe rozwiązanie również dla biur rachunkowych, zainteresowanych usprawnieniem swojej współpracy z klientami poprzez umożliwienie im zdalnego wprowadzania dokumentów, czy dostęp do systemu raportów. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Licencja:
Kadry i Płace DGCS System Biuro to program wspomagający pracę działów rachuby płac w biurach rachunkowych. Ułatwia rejestrowanie danych kadrowych pracownika, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji oraz rozliczanie z ZUS i US. Współpracuje z programem Płatnik. Uwzględnia wymogi zreformowanych przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych. Importuje podstawowe dane z programu Płatnik, Płace DOS (dGCS S.A.) oraz poprzez plik xls o określonym formacie. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy portalem aukcyjnym i sklepem internetowym Allegro a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Allegro. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych DGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym KQS.store a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami KQS.store. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych Magazynu dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym Magento a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Magento. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu Magazyn dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy sklepem internetowym OsCommerce a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku OsCommerce. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym ZenCart a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami ZenCart. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym SoteShop a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami SoteShop. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
E-Deklaracje zbiorcze DGCS System dla biur rachunkowych to system umożliwiający wysyłkę wielu deklaracji elektronicznych do Urzędu Skarbowego, za pomocą jednego podpisu elektronicznego.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn dGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy sklepem internetowym eShop a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami eShop. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System doskonale sprawdzający się w firmach zatrudniających handlowców, przedstawicieli handlowych oraz akwizytorów. Ułatwia rozliczanie każdego pracownika na podstawie uzyskanych obrotów.
Moduł raportowania pozwala na dokładne wyliczenie wysokości osiągniętego obrotu każdego handlowca w danych okresach czy też na podgląd sprzedanych towarów.
Bezpieczne dane to dodatkowy moduł służący do automatycznego tworzenia kopii baz danych prowadzonych w programach DGCS System.
Umożliwia wybór harmonogramu wykonywania kopii zapasowych: częstotliwość tworzenia kopii dobierana jest wg własnych potrzeb. Użytkownik może definiować harmonogram indywidualnie dla każdej bazy lub np. jeden dla wszystkich baz.
Aplikacja działa w oparciu o tzw. magazyny kopii zapasowych. Umożliwia wykonywanie kopii w wybranym przez użytkownika miejscu. Kopie gromadzone mogą być np:
- w lokalnym folderze znajdującym się na dysku komputera użytkownika
- dysku zewnętrznym
- na koncie serwera plików FTP
- na koncie aplikacji Dropbox (wykonywanie kopii baz na bezpiecznym serwerze zewnętrznym)
Moduł Import z Kamsoft umożliwia automatyczne księgowanie dokumentów z pliku DBF wygenerowanego w oprogramowaniu do obsługi aptek firmy Kamsoft.
Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na importowanie danych dokumentu i pozycji faktury z systemów zewnętrznych (dostawców, hurtowni) do DGCS Systemu.
Zakres szkolenia:
- rodzaje plików JPK i ich wymagania,
- jakie firmy i od kiedy są zobowiązane do ich przekazywania urzędom skarbowym,
- jak prawidłowo przygotować pliki JPK do wysyłki,
- konfiguracja oprogramowania DGCS Biznesmen,
- jak wysyłać pliki JPK,
- najczęstsze błędy użytkowników.
Szkolenie odbywa się zdalnie. Nasz konsultant łączy się z klientem telefonicznie, a dodatkowo za jego zgodą przejmuje zdalnie pulpit komputera. Prezentuje i konfiguruje oprogramowanie, aby przygotować je do prawidłowej wysyłki plików JPK.
Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem na podany nr telefonu, w celu ustalenia terminu szkolenia.
Praktyczne wsparcie dla przedsiębiorstw we wdrażaniu zasad należytej staranności
Zawsze aktualne i wiarygodne informacje – raporty sporządzane są z bieżących informacji zwrotnych uzyskanych z systemów Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Sprawiedliwości, takich jak:
Szybka weryfikacja kontrahenta – natychmiastowe pobieranie danych z systemów urzędowych;
Weryfikacja nowych, jak i stałych kontrahentów;
Oszczędność czasu – weryfikacja zarówno pojedynczego kontrahenta jak i wielu kontrahentów jednocześnie (masowe sprawdzanie kontrahentów na podstawie JPK VAT);
Szeroki wybór kryteriów, branych pod uwagę podczas analizy;
Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs – zaznaczanie kryteriów podlegających sprawdzeniu, bez konieczności ich wpisywania. Słownik gotowych opisów. Do programu dołączona jest instrukcja przedstawiająca proces instalacji i sposób korzystania z poszczególnych funkcji.
Wydruk każdego stworzonego raportu.
Film instruktażowy obejmuje omówienie nowych wymagań Ministerstwa Finansów w obszarze przesyłania rocznych sprawozdań finansowych oraz przedstawienie obsługi e-Sprawozdań Finansowych w Księdze Handlowej przy użyciu programu DGCS System (etap tworzenia wraz z wysyłką). Dzięki filmowi pewnie, bezpiecznie i zgodnie z wymogami przejdziesz przez wygenerowanie e-Sprawozdań Finansowych. Zdobytą wiedzę z obsługi oprogramowania DGCS System na pewno wykorzystasz do codziennej pracy.
DGCS System Repozytorium raportów jest rozszerzeniem, które usprawnia organizację pracy, pozwala na szybki dostęp do dokumentacji z dowolnego miejsca oraz ogranicza koszt związany z wydrukiem.
Główne funkcje:
DGCS System Repozytorium dokumentów (elektroniczny obieg dokumentów) jest rozszerzeniem do DGCS System, które pozwala na proste i sprawne zarządzanie dokumentami. Od rejestracji po odbiór dokumentu.
Główne funkcje:
Repozytorium JPK jest rozszerzeniem, które pozwala na przechowywanie w jednym miejscu wszystkich wygenerowanych plików JPK oraz ich zbiorczą wysyłkę.
Główne funkcje:
Dodatek ten wprowadza zaawansowaną funkcjonalność w DGCS System pozwalającą na bieżące porządkowanie, dbanie o ład i przejrzystość wprowadzanych do systemu informacji. W programie wykorzystywanym w firmie (niezależnie od jej wielkości) ważna jest możliwość korygowania dokumentów i danych wprowadzonych do systemu, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo i stabilność rozwiązania.
Indeks towarowy to unikalne pole w systemie. Zdarza się, że w trakcie pracy z programem konieczna jest zmiana nazwy danego indeksu towaru czy usługi. W tradycyjnym rozwiązaniu użytkownik jest zmuszony do usunięcia (ukrycia) kartoteki towaru z programu, tracąc jednocześnie w takiej sytuacji pełną historię związaną z danym indeksem. Dzięki wykorzystaniu modułu porządkowania danych użytkownik może w dowolnym czasie aktualizować bazę kartotek towarowych, bez konieczności ich usuwania, a zmiana jest zastosowana w czasie rzeczywistym i dotyczy również zmiany indeksu na wszystkich dokumentach, które zostały już wystawione w systemie.
Główne funkcje:
Zdalna Praca jest oprogramowaniem, umożliwiającym korzystanie z dowolnego programu dGCS Biznesmen poza siedzibą firmy, zainstalowanego na komputerze w firmie. Głównym jej zadaniem jest bezpieczne udostępnienie programów ich użytkownikom i aktualnych danych w każdym miejscu, gdzie mogą być potrzebne. Dedykowany jest firmom, których pracownicy np. pracują w terenie lub w domu i potrzebują mieć dostęp do programu oraz jego bazy danych, zainstalowanych na komputerze w firmie.
Uwaga!!!
Osoba pracująca zdalnie musi znać zdefiniowaną nazwę użytkownika, hasło oraz numer IP komputera (musi być stały), z którym się łączy.
Najważniejsze zalety programu Zdalna Praca:
Efektywne uruchamianie wybranych programów na wskazanym komputerze poza firmą np. w domu
Użytkownik zdalny ma dostęp wyłącznie do programu, a nie do zawartości całego komputera. Możesz w pełni korzystać z udostępnionego programu m.in. wystawiać faktury, księgować, obliczać płace, drukować, sporządzać zestawienia.
Uruchomiony zdalnie program wygląda identycznie jakby był otwarty na komputerze w siedzibie firmy
Wystarczy dostęp do internetu (zdalna praca przez internet). Działa równie szybko i sprawnie nawet na łączach o słabej przepustowości, gdy korzysta z niego większa liczba użytkowników. Dodatkową jego zaletą jest prosta instalacja oraz automatyczna aktualizacja.
Pełna kontrola nad danymi
Baza danych jest umieszczona na komputerze w Twojej firmie i to Ty decydujesz komu i jaki program udostępnić zdalnie. Połączenie jest szyfrowane, co czyni je bezpiecznym.
Praca oddziałowa
Udostępnione zdalnie programy mogą być równocześnie uruchamiane przez wielu uprawnionych użytkowników pracujących w centrali, oddziałach lub poza firmą.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym BaseLinker a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na łączenie z nieograniczoną ilością kont BaseLinker. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizację cen i dostępności produktów po stronie BaseLinker na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym Shoper a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Shoper. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację z danymi systemu WooCommerce. Pozwala na łączenie z nieograniczoną ilością kont WooCommerce. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizację cen i dostępności produktów po stronie WooCommerce na podstawie magazynu.
Specjalnie dla kontrahentów firmy UNILEVER została przygotowana nowa funkcjonalność programu DGCS System.
Dotyczy ona przekazywania wymaganych danych w plikach csv.
Z myślą o firmach, które zobowiązane są do naliczania opłaty cukrowej od napojów słodzonych i alkoholowych tzw. małpek (producenci, importerzy, sieci hurtowe, franczyzodawcy, zlecający produkcję pod marką własną) przygotowaliśmy specjalny dodatek do DGCS Systemu umożliwiający ujęcie zmian objętych nowymi przepisami, które obowiązują od 01.01.2021 roku.
DGCS System Opakowania zwrotne – zaawansowana funkcjonalność systemu w obszarze związanym z obrotem opakowaniami zwrotnymi. Pozwala ewidencjonować opakowania, kontrolować ich stan oraz rotacje na magazynie.
Moduł dodatkowy udostępnia również funkcjonalność doliczania kaucji, która zostanie zwrócona po zwrocie opakowania przez kontrahenta.
Z myślą o firmach, które aktywnie uczestniczą w obrocie węglem przygotowaliśmy specjalny dodatek dla modułów magazynowych i pakietów dla firm umożliwiający ujęcie w obrocie dokumentacyjnym zmian objętych nowymi przepisami, które weszły w życie w 2019 roku.
– duża funkcjonalność modułu. Moduł zawiera opcje, które pozwolą na obsługę całej ścieżki dokumentacji: od tworzenia różnorodnych dokumentów aż do wysyłki do Urzędu Celno-Skarbowego i raportowania. Nie potrzebne są żadne dodatkowe programy, aby sprzedawać produkty węglowe. Łatwa i szybka obsługa, wszystkie funkcje w jednym miejscu;
– atrakcyjna cena: niska, konkurencyjna cena za dodatek o rozbudowanej funkcjonalności;
– 3 za 1: płacisz za jeden moduł, a korzystasz na trzech stanowiskach.
Aplikacja Mobilna Firma-pakiet może być wykorzystywana zarówno jako samodzielna aplikacja jak i uzupełnienie modułu DGCS System Magazyn. Pozwala na obsługę wielu operacji magazynowych i sprzedażowych przy pomocy smartfonu lub tabletu.
CRM - ZADANIA DGCS System usprawni pracę Twojej firmy i organizację kontaktów z klientami – których chcesz pozyskać i z którymi masz już relacje. Dzięki CRM - ZADANIA nie zapomnisz o tym, co dla Twojej firmy ważne, o wykonaniu zadania dla danego klienta, umówionym spotkaniu czy rozmowie telefonicznej.
Pracuj z klientami w jednym systemie i zawsze z aktualnymi danymi, przygotuj kompleksową ofertę, zarezerwuj towary i wyposażenie niezbędne do realizacji konkretnego zadania.
Nie jest ważne, ilu masz pracowników, czy masz dział handlowy z prawdziwego zdarzenia czy jednoosobowo realizujesz sprzedaż, aby być krok przed konkurencją bądź perfekcyjnie zorganizowany.
Zacznij budować nowoczesną firmę w oparciu o dobrze zorganizowaną sprzedaż, wszystko w jednym narzędziu!
Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
Ponadto zakres usługi obejmuje:
Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.
Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
Ponadto zakres usługi obejmuje:
Dostęp do pomocy technicznej VIP umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.
Jednorazowa pomoc najczęściej świadczona jest w formie zdalnej za pośrednictwem bezpiecznych narzędzi, umożliwiających uzyskanie szybkiej, sprawnej interwencji przez Internet od specjalistów naszej firmy. Konsultant za zgodą klienta ma zdalny dostęp do zawartości komputera, może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane przez niego działania oraz może mieć kontakt głosowy (telefoniczny).
Opcja zdalnej pomocy doskonale sprawdza się w sytuacji przenoszenia bazy danych programu na inny komputer czy też w przypadku problemu technicznego z programem.
Nie musisz już szukać pomocy u informatyka czy sam/a zmagać się z kwestiami technicznymi.
Korzystając ze zdalnej formy pomocy otrzymasz szybką, efektywną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.
Koszt jednej interwencji w ramach pomocy jednorazowej wynosi 50 zł netto (+ 23% VAT), a czas trwania usługi wynosi 15 minut.