Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Jak przenieść dane pracowników do nowej bazy w programie Kadry, Płace i ZUS PRO ?
dodany przez Karolina Pawlak, dnia: 26.09.2018
0 komentarzy

Program umożliwia przenoszenie podstawowych danych pracowniczych (pojedynczego pracownika lub wskazanej grupy) z jednej bazy programu Kadry, Płace ZUS PRO do innej (w tym używanej i posiadającej dane innych pracowników). Exportowi / importowi między bazami Kadr PRO  podlegają następujące dane:
- Dane pracownika
- Dane pracowników – ZUS
- Szkoła
- Wojsko
- Urzędy
- Zajęcia komornicze
- Umowy o pracę
- Aneksy
- szczegółowe warunki zatrudnienia
- Rodzina
- Historia zatrudnienia
- Badania okresowe / Badania pracowników
- Szkolenia / Szkolenia pracowników
- Nieobecności
- Urlop
- Staż pracy


Czynność Exportu wykonuje się z menu System > Import /export > Export Kadry PRO:

 

 

Należy wskazać ścieżkę, na której zostanie zapisany plik z exportem, np. Pulpit:

 

 

Wybieramy opcję  ‘Zapisz, a następnie określamy, czy export dotyczy jednej osoby, czy aktywnej grupy pracowników (działu / wybranej kontekstowo grupy):

 

We wskazanej lokalizacji zostanie zapisany plik w formacie XML:

 

 

Aby dokonać importu danych, należy wejść w programie w menu  System > Import /export > Export Kadry PRO:

 

 

Pojawi się okno do wskazania pliku z wcześniej wyexportowanymi danymi:

 

 

Po wskazaniu pliku wybieramy opcję ‘Otwórz’.


UWAGA! Aby import był wykonany poprawnie zalecane jest sprawdzenie, jaki format daty krótkiej jest ustawiony w Panelu Sterowania (Region). Zalecany jest format dd-MM-rrrr.


Dodaj komentarz

1xb7r

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznemen
19.09.2019
Dzień dobry.
Proszę postępować zgodnie z instrukcją nr 2:
https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/jak-przeniesc-baze-danych-na-nowy-komputer-sposob-2
darbell
18.09.2019
A jak przywrócić dostęp do baz na innym komputerze nie mając plików *.bak a tylko katalogi z bazami?
Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.