Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Jak przenieść dane pracowników do nowej bazy w programie Kadry, Płace i ZUS PRO ?
dodany przez Karolina Pawlak, dnia: 26.09.2018
0 komentarzy

Program umożliwia przenoszenie podstawowych danych pracowniczych (pojedynczego pracownika lub wskazanej grupy) z jednej bazy programu Kadry, Płace ZUS PRO do innej (w tym używanej i posiadającej dane innych pracowników). Exportowi / importowi między bazami Kadr PRO  podlegają następujące dane:
- Dane pracownika
- Dane pracowników – ZUS
- Szkoła
- Wojsko
- Urzędy
- Zajęcia komornicze
- Umowy o pracę
- Aneksy
- szczegółowe warunki zatrudnienia
- Rodzina
- Historia zatrudnienia
- Badania okresowe / Badania pracowników
- Szkolenia / Szkolenia pracowników
- Nieobecności
- Urlop
- Staż pracy


Czynność Exportu wykonuje się z menu System > Import /export > Export Kadry PRO:

 

 

Należy wskazać ścieżkę, na której zostanie zapisany plik z exportem, np. Pulpit:

 

 

Wybieramy opcję  ‘Zapisz, a następnie określamy, czy export dotyczy jednej osoby, czy aktywnej grupy pracowników (działu / wybranej kontekstowo grupy):

 

We wskazanej lokalizacji zostanie zapisany plik w formacie XML:

 

 

Aby dokonać importu danych, należy wejść w programie w menu  System > Import /export > Export Kadry PRO:

 

 

Pojawi się okno do wskazania pliku z wcześniej wyexportowanymi danymi:

 

 

Po wskazaniu pliku wybieramy opcję ‘Otwórz’.


UWAGA! Aby import był wykonany poprawnie zalecane jest sprawdzenie, jaki format daty krótkiej jest ustawiony w Panelu Sterowania (Region). Zalecany jest format dd-MM-rrrr.


Dodaj komentarz

rclnC

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Admin Biznesmen
17.04.2019
Dzień dobry.
W przypadku wygaśnięcia hasła jedynie użytkownik programu wprowadza nowe, które jest warunkiem poprawnego zalogowania do programu. Jeśli logowania są nieudane, oznacza to że hasło wprowadzane jest błędnie. Podczas zmiany hasła (zgodnego z zasadami RODO w programach Biznesmen PRO) muszą zostać użyte duże litery, cyfry oraz znaki specjalne - proszę zwrócić uwagę na to podczas ponownego logowania.
ANIA
16.04.2019
witam.
probram wymusil zmianę hasła i teraz nie moge sie zalogowac.Prosze o pomoc jak zresetowac stare hasło.Chodzi mi o logowanie do kadry płace zus pro9,5.6.32
Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam