Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Problem z uruchomieniem programów BIZNESMEN PRO - Sql serwer (TestServer)
dodany przez Admin Admin, dnia: 13.05.2016
12 komentarzy

Niekiedy podczas próby uruchomienia programu wyświetla się komunikat Sql serwer (TestServer) Połączenie z XXX\BIZNESMENPRO nie powiodło się...
Najczęstszą przyczyną jest zatrzymana usługa systemowa odpowiedzialna za połączenie z bazą danych używaną w programie.

 

 

Niezależnie od systemu operacyjnego lista usług systemowych dostępna jest zawsze i wygląda tak samo. Najprostszym sposobem jej wyświetlenia jest wpisanie w rubryce służacej do wyszukiwania w menu Start słowa Usługi, następnie uruchomienie Usługi - Aplikacja komputerowa. Okno dostępne jest również z poziomu Panelu sterowania - należy wejść w Narzędzia administracyjne > Usługi.

 

 

Na liście należy odnaleźć usługę o nazwie SQL Server (BIZNESMENPRO). Należy kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Uruchom. Jeśli w rubryce Stan pojawi się Status Działa lub Uruchomiona (w zależności od systemu operacyjnego), oznacza to, że możemy uruchomić program z serii Biznesmen PRO.

 

 

Opublikowany w: Instalacja, Biznesmen PRO

12 komentarzy

Ilona
27.05.2016
Dziękuję za poradę. Parę razy dzisiejszego dnia odinstalowywałam i ponownie instalowałam program. Mała rzecz a cieszy
Odpowiedz
Magda
24.07.2017
zadziałało i to szybciej niż się dodzwoniłam super bardzo się cieszę
Odpowiedz
Iwona
05.10.2017
Bardzo proste- jak się wie. Dziękuję bardzo za wskazówkę.
Odpowiedz
Michał
04.06.2018
Dziękuję bardzo. Zadziałało od ręki.
Odpowiedz
Maciek`
26.06.2018
Czy ktoś z Państwa ma pomysł co zrobić w sytuacji gdy serwer jest uruchomiony i nadal pojawia się ten komunikat? (problem występuje po najnowszej aktualizacji windows 10)
Odpowiedz
Admin Biznesmen
17.08.2018
Dzień dobry.
W takim przypadku wystarczy podczas uruchamiania programu w polu Instancja serwera wybrać z listy nazwę swojego komputer np. NAZWA\BIZNESMENPRO. Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju autoryzacji - za pomocą konta systemy Sql serwer, gdzie w polu użytkownik należy wpisać: sa, oraz hasło: tr#$AbBIZ3.

Odpowiedz
manowak
31.07.2018
A co jeżeli ta metoda nie pomaga? I tego drugiego SQL'a nie jestem w stanie uruchomic? :/
Odpowiedz
Admin Biznesmen
17.08.2018
Dzień dobry.
Wskazuje to na niekompletną instalację serwera lub jego uszkodzenie. Najszybszym rozwiązaniem tego problem jest odinstalowanie w panelu sterowania wszystkich składników, w których nazwie pojawia się "SQL". Po ponownym uruchomieniu komputera można przystąpić do ponownej instalacji serwera wg instrukcji dostępnej pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/instrukcja-instalacji-sql-server-2014

Odpowiedz
manowak
01.08.2018
A co jeżeli to rozwiązanie nie pomaga? nie mam zamiaru ponownie instalować systemu. Plus w jaki sposób odzyskać poprzednią baze danych z plików które się zapisuje przy kopii bezpieczeństwa?
Odpowiedz
Admin Biznesmen
17.08.2018
Dzień dobry.
Jeśli zostanie wykonana ponowna instalacja serwera wg wskazówek z odpowiedzi do poprzedniego komentarza i program uruchomi się standardowo, to pozostaje jedynie odtworzenie bazy z kopii wg instrukcji: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

Odpowiedz
Marek
08.11.2018
Witam co gdy w oknie usługi lokalne nie mam w ogóle serwera SQL mimo tego że program go instalował i instalacja zakończyła się powodzeniem bez żadnych błędów. Windows 10 jest nowo postawiony. To jest pierwsza wgrana i jak do tej pory jedyna aplikacja.
Odpowiedz
Admin Biznemen
09.11.2018
W trakcie instalacji programu nie jest widoczny cały proces instalacji SQL Server z poszczególnymi etapami, najwyraźniej w systemie była jakiś powód uniemożliwiający jego instalację. W przypadku nowej instalacji Windows należy rozpocząć od pobrania i zainstalowania wszystkich dostępnych aktualizacji systemowych. Obecnie proszę w panelu sterowania na liście "Programy i funkcje" sprawdzić, czy występują składniki z frazą SQL - każdy z nich należy odinstalować. Kolejnym krokiem jest ponowne uruchomienie komputera i instalacja SQL Server wg instrukcji dostępnej na naszym blogu pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/instrukcja-instalacji-sql-server-2014
Odpowiedz

Dodaj komentarz

t0SNM

Tagi

Najnowsze wpisy

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze komentarze

Roman
05.03.2019
Jeśli nip jest poprawnie wpisany to na pewno hasło jest błędne. Miałem ten sam przypadek. Wystarczy zresetować hasło na mail.
Admin Biznesmen
01.03.2019
Dzień dobry.
Proszę rozpocząć od wykonania kopii bazy danych korzystając z tej instrukcji:

https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/Jak+przenie%C5%9B%C4%87+baz%C4%99+danych+z+program%C3%B3w+jak-przeniesc-baze-danych-z-program%C3%B3w-+BiznesmenPRO-na-nowy-komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29na+nowy+komputer+-+spos%C3%B3b+1+%28zalecany%29

W celu ponownego użycia tego samego numeru licencji (w przypadku wersji jednostanowiskowej) należy dokonać dezaktywacji poprzedniego stanowiska. Ten krótki proces opisaliśmy pod adresem: https://www.biznesmen.com.pl/blog/post/ponowna-aktywacja-programu-biznesmen-pro
Marcin
06.02.2019
Witam . Posiadam program fakturowanie pro 1 stanowisko. Zakupilem nowy komputer zainstalowalem program ( ze starego komputera bedzie program usuwany ) loguje się na nowym komputrrze i wyskakuje ze licencja nie obejmuje 2 stanowisk . Jak zrobic aby móc obsugiwac program na nkwym komputerza . Pozdrawiam
Admin Biznesmen
13.12.2018
Dzień dobry.
Aktywacja online obowiązuje od wersji 9.0, być może posiada Pan wersję starszą - szczegóły znajdują się na umowie licencyjnej. W przypadku dalszych problemów sugeruję kontakt telefoniczny lub mailowy z działem pomocy technicznej, na podstawie danych firmy ustalimy wersję programu, pomożemy w uzyskaniu dostępu do konta oraz aktywacji.
Przemysław
12.12.2018
Dzień dobry
nie mogę się ponownie zalogować na swoje konto po wgraniu nowego systemu operacyjnego (10). Program mówi że źle wpisałem nip z kreskami
lub hasło. Wpisywałem z kreskami 3/2/2/3 , 3/3/2/2 i różnie i nic
hasło znam .Gdy wpisywałem rejestrację program powiedział że jest już taki klient.