logo  
Centrum
Pomocy

UWAGA - aby wykonać poniższe czynności musisz zalogować się do programu na konto użytkownika będącego administratorem.


W celu dodania nowego użytkownika w górnym menu programu wybierz System > Ochrona. W prawej części wybierz funcję Dodaj.

 


Na zakładce Dane użytkownika uzupełnij pole login - nazwę użytkownikam którą będziesz podawać przy każdym logowaniu do programu. Uzupełnienie pół Nazwiskio i Imię skutkować będzie ich drukowaniem na wystawianych dokumentach, jako podpis osoby wystawiającej.

 


Przejdź na zakładkę Prawa dostępu i zaznacz, do których części menu oraz funkcji programu użytkownik ma mieć dostęp.
Jeśli ma posiadać uprawnienia administratora, zaznacz wszystkie pola.

 


Na zakładce Polityka haseł możesz okreslić zasady dotyczące cyklicznej zmiany hasła. Maksymalny termin możliwy do wprowadzenia w polu "Wymagana zmiana hasła do (dni)" to 9999.

 


Wybierz opcję Zapisz i ustal hasło (wg zasad z zielonego pola), którym użytkownik będzie logować się do aplikacji. Kliknij OK.