Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 19.04 - lista zmian (23-01-2019 r.)

Pobierz
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 17 i starszych wg poniższego cennika. Bez nowego numeru licencji, program będzie działać w trybie demonstracyjnym.

Aktualizacja: Fakturowanie DGCS System Moja Firma 19

Cena netto

Kup teraz

1 firma / 1 stanowisko

50,00 zł

Zamawiam

 
 

 

Lista zmian:

 

Moduł Fakturowanie:

 

  • Przywrócono usuwanie wartości rabatu w oknie głównym po wybraniu opcji „Anuluj”.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 19.03 - lista zmian (15-01-2019 r.)

 

Lista zmian:

 

Moduł Fakturowanie:

 

  • W oknie „Kartoteka dokumentów sprzedaży” ustawiono minimalny rozmiar okna edycji na 800x600;
  • Poprawiono wydajność otwierania okna edycji w „Kartoteka dokumentów sprzedaży”;
  • Usprawniono wyświetlanie danych kontrahenta podczas wystawiania oferty;
  • Usprawniono pobierania dokumentów kontrahenta w kartotece dokumentów sprzedaży - powiązanie pobierania z parametrem dostępnym w konfiguracji programu odnośnie widoczności danych w kartotece;
  • W „Kartoteka dokumentów sprzedaży” dodano kolumny z danymi odbiorcy tak, aby była możliwość wyszukiwania;
  • Dodano nowy moduł: DGCS System Akcyza węglowa.

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 19 - lista zmian (17-12-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System
 
  • Możliwość zmiany hasła użytkownika w wielu bazach danych.

 

 

Moduł Fakturowanie:

 

  • Nowy wygląd okna głównego.

  • Obsługa kolektora danych CIPHERLAB 8400.

  • Wspólna kartoteka wszystkich dokumentów sprzedaży i wydań.

  • Panel z podglądem stanów magazynowych na innych magazynach.

  • Informacja o walucie dokumentu w podsumowaniach dokumentu.

  • Panel z informacjami o sprzedanych towarach wybranemu kontrahentowi.

  • Dodawanie definicji towaru po wpisaniu indeksu w oknie głównym.

  • Anulowanie faktury.

  • Korekty faktur zaliczkowych (w przygotowaniu).

  • Zmiana języka wydruku faktury w podglądzie (w przygotowaniu).

  • Obsługa nowych dokumentów związanych z obrotem węglem – rozszerzenie – moduł dodatkowo płatny(w przygotowaniu).

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.67 - lista zmian (09-11-2018 r.)

Pobierz

Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 18 i starszych wg poniższego cennika. Bez nowego numeru licencji, program będzie działać w trybie demonstracyjnym.

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Dodano parametr określający ilość dni dla pobierania kursów walut z serwera NBP przy starcie programu. Konfiguracja → Ustawienia ogólne → Parametry → Uaktualnienia → "Ilość dni, z których pobierane będą kursy walut";
  • Usprawniono wyświetlanie czcionki w programie na komputerach firmy Dell.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.65 - lista zmian (10-10-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  •  W rozrachunkach zablokowano możliwość dodania rozrachunku niepowiązanego z kontrahentem

 

  

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.63 - lista zmian (27-09-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • W kartotece JPK dodano możliwość zdefiniowania zakresu dat.

  

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.60 - lista zmian (06-09-2018 r.)

 
 
Lista zmian:

 

System:

 

  • Usprawniono sprawdzanie statusu „czynnego podatnika VAT” w słowniku kontrahentów;
  • Dodano szyfrowanie kopii bezpieczeństwa bazy danych przy automatycznym tworzeniu kopii przez moduł dodatkowy (Bezpieczne dane).

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.57 - lista zmian (06-08-2018 r.)

 
 
Lista zmian:

 

System:

 

  • Dodano możliwość zdefiniowania ścieżki zapisu raportów dla każdej bazy danych;
  • Usprawniono zmianę hasła pseudonimizacji;
  • Zmieniono nazwę banku „BreBank” na "mBank (były Bre Bank)" przy imporcie wyciągów bankowych w formacie MT-940;
  • Usprawniono pseudonimizację deklaracji.

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.56 - lista zmian (24-07-2018 r.)

 
 
Lista zmian:

 

System:

 

  • Dla baz danych importowanych z programów DOS usprawniono możliwość wprowadzenia ochrony danych osobowych;
  • W oknach parowania rozrachunków (po prawej stronie) dodano mechanizm wyszukiwania CFT w opcjach: "Należności i nadpłaty kontrahentów", "Zobowiązania i nadpłaty nasze", "Kompensaty należności i zobowiązań", "Kompensaty nadpłat";
  • Usprawniono możliwość pobierania danych kontrahenta z GUS w przypadku edycji danych kontrahenta w słowniku;
  • Usprawniono zaczytywanie plików MT-940 z mBanku.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.55 - lista zmian (28-06-2018 r.)

 
 
Lista zmian:

 

System:

 

  • uaktualniono certyfikat SSL dla wysyłek plików JPK

 

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.53 - lista zmian (28-06-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Usprawniono zapisywanie wyciągu bankowego;
  • Zablokowano generowanie pliku JPK VAT, jeżeli kontrahent nie ma wpisanego adresu;
  • Dodano w oknie wyboru kontrahenta możliwość sprawdzenia czy jest czynnym podatnikiem VAT;
  • Usprawniono wysyłkę powiadomień i wezwań, jeżeli dla kontrahenta jest zdefiniowane więcej niż jedno konto mailowe;
  • Dodano możliwość wyłączenia weryfikowania JPK ze schematem poprzez ustawienia;
  • Usprawniono anonimizację/pseudonimizację/depseudonimizację danych kontrahenta w sytuacji, gdy w bazie danych istnieje dokument PW.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.52 - lista zmian (12-06-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Usprawniono wprowadzanie i edycję wyciągu bankowego, który w niektórych przypadkach nie generował rozrachunku;
  • Usprawniono podpisywanie plików JPK i e-Deklaracji w przypadku, gdy w systemie widnieją certyfikaty, które wygasły;
  • Przyśpieszono aktualizację bazy danych w przypadku aktualizacji programu ze starszych generacji

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.51 - lista zmian (07-06-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Przywrócono możliwość zapisywania plików PDF z podpisem kwalifikowanym;
  • Usprawniono podpisywanie deklaracji i plików JPK w przypadku, gdy na czytniku jest kilka certyfikatów na tą samą osobę;
  • W oknie parametrów przy opcji "Ochrona danych osobowych" wyświetlono informację w jaki sposób dany poziom zabezpieczeń jest realizowany;
  • Zmieniono siłę hasła dla poziomu wysokiego, gdzie dodano wymaganie wprowadzenia co najmniej jednego znaku specjalnego. W bazach danych, w których był ustawiony dotychczas poziom wysoki, zostanie on zachowany (nowy poziom wysoki będzie niedostępny do wyboru). W pozostałych przypadkach, zostanie ukryty stary poziom wysoki. Jeśli w bazie danych był ustawiony stary poziom wysoki, po zmianie na inny poziom i zapisaniu, stary poziom będzie niedostępny;
  • Usprawniono pseudonimizację danych o nadawanie tego samego identyfikatora;
  • Usprawniono anonimizację/pseudonimizację danych kontrahenta. Po anonimizacji/pseudonimizacji danych kontrahenta, kontrahent zostanie ukryty. Aby depseudonimizować dane kontrahenta w słowniku kontrahentów w modułach magazynowych i księgowych, najpierw należy przywrócić kontrahenta do widocznych. Depseudonimizacja ustawia kontrahenta jako widocznego, aby po depseudonimizacji jego danych w innych modułach kontrahent był widoczny;
  • Dodano możliwość anonimizacji danych w przypadku, gdy dokumenty na kontrahenta są zaksięgowane.

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.50 - lista zmian (24-05-2018 r.)

 

I. Funkcjonalność związana z RODO
1. Odnotowywanie zgód na przetwarzanie danych osobowych w kartotekach kontrahentów.
2. Możliwość wyboru statusu zgody:
- sprzeciw,
- brak sprzeciwu.
3. Obsługa żądań sprostowania danych.
4. Obsługa żądań wglądu w treść danych
Możliwość eksportu informacji o danych osobowych znajdujących się w systemie na żądanie podmiotu, którego dane dotyczą.
5. Realizacja sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
6. Zabezpieczenie kopii baz danych hasłem dostępu.
7. Anonimizacja danych
Obsługa żądań usunięcia danych poprzez nieodwracalną zmianę treści danych.
8. Pseudonimizacja danych
Odwracalna zmiana polegająca na szyfrowaniu danych.
9. Możliwość sporządzania raportu o działaniach prowadzonych na danych osobowych
Zapisywanie informacji o generowanych raportach oraz o utworzonych kopiach baz danych.
10. Możliwość rejestrowania informacji o odbiorcach danych (ZUS, Urząd Skarbowy, PZU, BHP, itp.).
11. Automatyczne zgłoszenie o potrzebie usunięcia danych osobowych, których okres przechowywania się zakończył.
12. Automatyczna rejestracja daty i identyfikatora użytkownika wprowadzającego dane osobowe.
13. Kategoryzowanie przetwarzanych danych osobowych wraz ze wskazaniem, czy użytkownik jest uprawniony do ich przetwarzania.
14. Możliwość szyfrowania transmisji danych przesyłanych między podmiotami.
15. Blokowanie stanowiska pracy poprzez możliwość wylogowania się z programu. Aby kontynuować pracę z programem niezbędne jest ponowne zalogowanie się.
 
II. Pozostałe zmiany
1. Dodano masowe sprawdzanie, czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT
2. Dodano obsługę wysyłki e-deklaracji z podpisem kwalifikowanym na systemach MacOS oraz Linux.
3. W kolejnych wersjach zostaną dodane nowe wzory deklaracji: VAT-7 (18); VAT-7K (12); VAT-8 (9); VAT-9M (8); VAT-12 (4).
4. Dodano możliwość określenia szablonu domyślnego dla tworzonych umów cywilno-prawnych.

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.24 - lista zmian (14-07-2018 r.)

Pobierz
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 17 i starszych wg poniższego cennika. Bez nowego numeru licencji, program będzie działać w trybie demonstracyjnym.

Aktualizacja: Fakturowanie DGCS System Moja Firma 18

Cena netto

Kup teraz

1 firma / 1 stanowisko

50,00 zł

Zamawiam

 
 
   
Lista zmian:

 

System:

 

  • uaktualniono certyfikat SSL dla wysyłek plików JPK

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.23 - lista zmian (19-06-2018 r.)

 
 
Lista zmian:

 

System:

 

  •  Przywrócono możliwość zapisywania plików PDF z podpisem kwalifikowanym.
 
 
  
 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.22 - lista zmian (23-05-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Dodano możliwość wyszukiwania po kolumnie znacznikowej, w tym celu w oknie wyszukiwania należy wpisać true lub false (zaznaczony/niezaznaczony);
  • Przy wykonywaniu kopii bezpieczeństwa wszystkich baz ustawiono tworzenie kopii alfabetycznie oraz dodano procentowy pasek postępu.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.21 - lista zmian (20-04-2018 r.)

 

Lista zmian:

  

System:

 

  •  Usprawniono uruchamianie aplikacji SerweryM2M z ustawionymi alarmami o wyłączenie komunikatu „Czy chcesz używać tej kopii programu do wysyłania alarmów”;
  • W aplikacji SerweryM2M w opcji Ustawienia alarmów → Przydziel prawo zatwierdzania kom. usprawniono działanie przycisków;
  • Dodano opcję zmiany własnego hasła przez użytkownika w menu „Plik → Zmień hasło”;
  • Usprawniono możliwość nadawania uprawnień w programie.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.19 - lista zmian (11-04-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Przywrócono możliwość wysyłania zgłoszenia błędu lub sugestii.

 

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.17 - lista zmian (30-03-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Uaktualniono certyfikaty umożliwiające pobieranie danych kontrahentów z bazy GUS.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.14 - lista zmian (19-03-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:

 

  • Dodano plik patchLogArchive.zip, w którym zapisywana jest informacja z ostatnich 10 prób aktualizacji programu.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.12 - lista zmian (02-03-2018 r.)

 

Lista zmian:

 

System:
 

  • Usprawniono wystawianie not odsetkowych, jeżeli wykonana była kompensata;
  • Usprawniono odczyt danych z plików XLS, gdzie po imporcie nie były zamykane połączenia do plików XLS;
  • Dodano możliwość drukowania tabel dla wyszukanych danych;
  • Usprawniono zapamiętywanie kolumn w programie przy włączonym sortowaniu;
  • Rozszerzono pole "Login" do 50 znaków;
  • Czynny podatnik – dodano opcje sprawdzenia na stronie ministerstwa statusu VAT zadanego kontrahenta. Opcja została dodana w oknie dodawania kontrahenta oraz w oknie edycji danych kontrahenta w zakładce „Podstawowe dane” pod przyciskiem „Weryfikuj na stronie ministerstwa”.
  • Uaktualniono certyfikat SSL dla serwera e-deklaracji.
 
 
 

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA wersja 18.01 - lista zmian (22-12-2017 r.)

 
Lista zmian:
 
System
 
  • Do opcji wydruku tabel dodano możliwość sumowania kolumn liczbowych;
  • Zwiększono ilość znaków nazwy kontrahenta do 200;
  • Przy wystawianiu dokumentu kasowego rozrachunek generowany jest dla każdej pozycji dokumentu kasowego, a nie do całego dokumentu;
  • W oknie danych firmy oraz danych firmy do deklaracji dodano opcję pobierania danych z GUS;
  • Dodano opcję definiowania i wykonywania zestawu raportów. Zestaw raportów jest w pełni definiowalny przez użytkownika;
  • Nowy system aktualizacji oprogramowania. Zmodyfikowano i zautomatyzowano system aktualizacji. Obecnie aktualizacja nie będzie wymagała uruchamiania zewnętrznego programu (Uaktualnij). Ponowne uruchomienie aplikacji automatycznie zainstaluje uaktualnienia i ponownie uruchomi program;
  • Zmiany w wyglądzie aplikacji. Zmodyfikowano czytelność pól nieaktywnych, zmieniono zachowanie pól w ten sposób, aby aktualnie wybrane pole było zdecydowanie wyróżnione. 


Moduł: Fakturowanie

  • Obsługa nowych typów dokumentów: Paragon vat – marża; Korekta paragonu vat – marża; Nota obciążeniowa; Nota uznaniowa;
  • Zmieniono typ dokumentu z Rachunku na Fakturę dla firm niebędących płatnikami VAT;
  • Zmodyfikowano okno główne tak, aby nie można było wyłączyć przypadkowo paneli asortymentu i wystawianego dokumentu.

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.31 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (11-01-2018 r.)

Pobierz
UWAGA! 
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 16.50 i starszych. 

Aktualizacja: Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17

Cena netto

Kup teraz

1 firma / 1 stanowisko

50,00 zł

Zamawiam

 
 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.23 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (05-10-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Zamieniono możliwość zapisywania raportów i wydruków do formatu Excel (xlsx).

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.22 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (02-10-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Poprawiono wyświetlanie wartości w podsumowaniu na raporcie Zestawienie należności i zobowiązań wg kontrahentów.

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.21 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (29-08-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Usprawniono rozliczanie dokumentów kasowych przy rozliczaniu wielu dokumentów przy pomocy jednego dokumentu kasowego.

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.16 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (08-06-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Dodano możliwość edycji daty i numeru dokumentu kasowego.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.15 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (26-05-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Zmieniono wyglądu modułu Deklaracji (ikonki i układ przycisków);
  • Usprawniono edycję noty odsetkowej o aktualizację kwoty z rozrachunków.

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.13 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (26-04-2017 r.)


Lista modyfikacji:

 

System:

 

  • Poprawiono komunikat pojawiający się gdy Dane firmy do deklaracji nie są uzupełnione wraz z listą pól, które są wymagane do obsługi pliku JPK. W tym wypadku pojawia się okno Dane firmy do deklaracji w celu uzupełnienia danych;
  • Usprawniono lokalizację schematów XSD dla plików JPK przy pracy terminalowej Winflector.

 

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.07 r170222 (Infor System) - lista zmian (22-02-2017 r.)

 

System:

 

  • Wprowadzono zabezpieczenie przed zbyt długą nazwą pliku JPK. Nazwa pliku wraz z rozszerzeniem wpisana przez użytkownika może mieć maksymalnie 47 znaków;
  • Zabezpieczono zapisywanie pliku JPK przed niedopuszczalnymi znakami;

 

 

 

Fakturowanie DGCS System Moja Firma 17.06 (Infor System Moja Firma) - lista zmian (20-02-2017 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

1. Zmiana nazwy serii Infor System Moja Firma na DGCS System Moja Firma
W generacji 17.00 zmieniamy nazwę z Infor System Moja Firma na DGCS System Moja Firma. Podczas instalowania aktualizacji, należy wskazać dotychczasową lokalizację np. C:/Biznesmen/InforSystemMF, ponieważ nową domyślną jest C:/Biznesmen/DGCSSystemMF. Program uruchamiamy ikoną DGCS System.

2. Obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego

Generowanie pliku JPK faktury VAT (JPK_FA) dla organów podatkowych oraz kontroli skarbowej.
 
3. Nowy wygląd
Nowy, bardziej przyjazny dla użytkownika, wygląd aplikacji pozwalający na pracę na wielu zakładkach. Dzięki tej funkcjonalności będzie możliwe uruchomienie wielu funkcji jednocześnie. Konstrukcja każdego z modułów została przygotowana tak, aby nowi użytkownicy mogli łatwiej dotrzeć do najważniejszych opcji, a dotychczasowi mogli jeszcze szybciej wykonywać codzienne zadania.

4. Ukrywanie kontrahentów nieaktywnych
W przypadku kontrahentów, którzy występują na dokumentach w DGCS System, nie jest możliwe ich usunięcie. Wprowadzono możliwość ukrywania kontrahentów nieaktywnych, dzięki czemu nie będą się oni pojawiali w opcjach wyboru kontrahenta ani na raportach.
Ukrytego kontrahenta można przywrócić w opcji Słowniki > Słownik kontrahentów.

5. Ułatwienie pobierania danych klienta z baz GUS
Przy pobieraniu danych klienta z GUS nie będzie potrzeby wpisywania kodu CAPTCHA i funkcjonalność jest łatwiej dostępna.

6. Ukrywanie towarów nieaktywnych
Umożliwiono ukrywanie towarów oraz usług, które nie są wykorzystywane. Ukrycie towaru skutkuje ukryciem go ze słownika, asortymentu, wyboru towarów i części raportów.

7. Zmiana podziału kontrahentów
Zmieniono podział grup kontrahentów z ograniczonego podziału odbiorca/dostawca na ewentualny filtr z wykorzystaniem grup kontrahentów.

8. Dodatkowy filtr w asortymencie

W oknie głównym programu w części Asortyment wprowadzono dodatkowy filtr pozwalający na ograniczenie wyświetlanych pozycji do określonej grupy towarowej.

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA 16.56 r160919 - lista zmian (26-09-2016 r.)

Pobierz
UWAGA! 
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 16 i starszych. 

Aktualizacja: Fakturowanie Infor System Moja Firma 16.50

Cena netto

Kup teraz

1 firma / 1 stanowisko

50,00 zł

Zamawiam

 
 
 
 
 

Lista modyfikacji:

 

  • Przywrócono działanie skrótu klawiszowego F2 w panelu "Wystawiany dokument"
  • W oknie głównym, w panelu "Niezrealizowane zamówienia" dodano funkcję zmiany statusu pod prawym przyciskiem myszy
  • W oknie głównym, w panelu "Niezrealizowane zamówienia" dodano funkcję zapamiętywania wyboru statusu, a także ustawiono jako domyślny filtr wyświetlania jako "Wszystkie statusy"
  • Dodano zapamiętywanie rozmiaru i położenia okna "Szukaj towaru" w kartotece dokumentów WZ
  • Poprawiono opcję "Powiel dokument" w kartotece faktur VAT o możliwość kopiowania dokumentów, na których widnieje usługa i możliwość wystawiania korekty na taki dokument. W poprzedniej wersji program w chwili skopiowania traktował usługę jak towar i podczas próby wystawienia korekty informował, że towar jest wystawiony bez skutku magazynowego
  • Poprawiono opcję "Powiel dokument" w kartotece faktur VAT w przypadku, gdy dokument zawiera rabat
  • Dodano pole "Wartość do rozrachunku" przy wprowadzaniu faktury zakupu w oknie głównym
  • Poprawiono różnice groszowe w zaokrągleniach w przypadku wystawienia dokumentów walutowych

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA 16.55 r160901 - lista zmian (08-09-2016 r.)

 
Lista modyfikacji:
  
  • Zwiększono ilość miejsca dla kolumny LP w raporcie „Wydruk kontrahentów według grupy”
  • Dodano kolumnę LP oraz zmieniono kolejność sortowania dokumentów na raporcie „Zestawienie dokumentów faktury VAT”
  • Usprawniono wydruk tabel przy włączonej opcji kolorowania wierszy. W poprzedniej wersji, gdy ten parametr był ustawiony nie zapisywała się opcja dzielenia na strony
  • Przywrócono możliwość wejścia w Kartotekę faktur VAT zaliczkowych
  • Na raporcie "Zestawienie dokumentów - należności i zobowiązania wg kontrahentów do dnia" musi pokazywać stan na dzień. W poprzedniej wersji stan rozrachunku był pokazywany na moment generowania raportu, a powinien być pokazany na dzień wybrany - podobnie jak w potwierdzeniu sald
  • Rozszerzono ilość miejsc po przecinku przy wprowadzaniu kursu w wyciągach bankowych do 6
 
 
 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA 16.54 r160804 - lista zmian (16-08-2016 r.)

 
 
Lista modyfikacji:

 

  • Zmieniono raport "Zestawienie dokumentów - należności i zobowiązania wg kontrahentów do dnia". Raport po zmianie pokazuje stan na wskazany dzień
 
 

Fakturowanie Infor System 16.53 r160713 - lista zmian (25-07-2016 r.)

 
 
Lista modyfikacji:

 

  • przywrócono możliwość generowania danych przykładowych na pustej bazie danych
  • poprawiono możliwość wystawienia zamówienia do dostawcy z menu Zamówienia
  • poprawiono możliwość aktualizacji bazy danych ze starszych wersji programu. Powodem był brak tabeli od stanowisk 

 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA 16.52 - lista zmian (27-06-2016 r.)

 
 
Zmiany dla wszystkich modułów Infor System
 

Automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail z informacją o płatnościach:

a) powiadomienie o zbliżającym się terminie płatności,

b) wezwanie do zapłaty,

c) ostateczne wezwanie do zapłaty.

Użytkownik definiuje kiedy i o której godzinie mają być wysyłane kolejno powyższe informacje.

 
Moduły fakturująco-magazynowe:

 

  • Powielanie dokumentów sprzedaży/wydania
    możliwość wystawiania nowych dokumentów na podstawie wcześniej wystawionych.
  • Zbiorcze drukowanie dokumentów
    jednoczesny wydruk wielu dokumentów wskazanych w kartotece.
  • Zbiorcza wysyłka dokumentów na e-mail
    jednoczesna wysyłka wielu wskazanych w kartotece dokumentów w formie pliku PDF na e-mail kontrahentów.
  • Statusy zamówień
    możliwość nadawania statusu zamówieniom  i odpowiednie filtrowanie kartoteki zamówień wg zadanego statusu.
  • Przyczyna korekty w dokumentach korygujących
    możliwość podania przyczyny korekty dla pozycji lub całego dokumentu.
  • Data odbioru korekty
    umożliwiono wprowadzenie daty kiedy została odebrana faktura korygująca.
  • Podsumowanie rozrachunków z kontrahentem podczas wystawiania dokumentów sprzedaży i zakupu
  • Szablony wiadomości e-mail
    utworzono mechanizm umożliwiający zdefiniowanie nieograniczonej liczby szablonów wiadomości e-mail, do wysyłania dokumentów. Szablony są powiązane z typem dokumentu.
  • Dodatkowe raporty generowane z poziomu okna Asortyment
  • Zmodyfikowano tłumaczenie wydruków dokumentów
  • Zmieniono sposób prezentacji rozrachunków.
 

 

Fakturowanie Infor System Moja Firma 16.17 - lista zmian (19-04-2016 r.)

Pobierz
UWAGA! 
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 12.56 i starszych. 

Aktualizacja: Fakturowanie Infor System Moja Firma 16

Cena netto

Kup teraz

1 firma / 1 stanowisko

50,00 zł

Zamawiam

 
 
 
 
 

Lista modyfikacji:

 

  • Wprowadzono sortowanie po dacie i numerze na raportach sprzedaży wg dokumentów
  • Dodano możliwość wydruku duplikatu dla każdego wzorca wydruku faktury, faktury korygującej, faktury zaliczkowej 

 

 

Fakturowanie Infor MOJA FIRMA System wersja 16.16 r160407 - lista zmian (14-04-2016 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

  • Uaktualniono certyfikat SSL, dla pobierania danych kontrahentów z serwera GUS

 

 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA wersja 16.14 r160324 - lista zmian (29-03-2016 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

  • Poprawiono pracę przez program Zdalna praca, wcześniej podczas generowania raportów lub wydruków okno pojawiało się pod oknem głównym
  • Poprawiono raport Zestawienie dokumentów sprzedaży dostępny w opcji Raporty → Zestawienie sprzedaży → Zestawienie dokumentów sprzedaży. Przy zaznaczeniu parametru dla faktur końcowych do zaliczek, system wyświetlał wielokrotnie fakturę końcową do zaliczek
  • Poprawiono zapisywanie głównego konta bankowego dla zapisywanych dokumentów sprzedaży
 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA wersja 16.13 r160317 - lista zmian (18-03-2016 r.)

 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA wersja 16.07 r160201 - lista zmian (02-02-2016 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

  • Poprawiono drukowanie konta bankowego na wzorcach 2 egzemplarze na A4.

 

 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA wersja 16.05  na 2016 rok  - lista zmian (22-01-2016 r.)

 

Lista modyfikacji:

 

  • Poprawiono generowanie wydruków faktur w przypadku, gdy konto było przypisane do waluty.

 

 

Fakturowanie Infor System MOJA FIRMA wersja 16 na 2016 rok  - lista zmian (18-12-2015 r.)

 

Lista modyfikacji

 

  • Dodano możliwość wystawiania faktury proformy z okna głównego programu. 
  • Informacja o łącznej wadze towarów znajdujących się na dokumencie - funkacja dostępna w oknie głównym podcas wystawiania dokumentów wydania lub sprzedaży. Funkcja pomaga w określeniu kosztu wysyłki wydanych lub sprzedanych towarów.
  • Drukowanie kilku rachunków bankowych na dokumentach sprzedaży. 
  • Możliwość wyboru rachunku bankowego (spośród zdefiniowanych w programie), który ma zostać użyty podczas wydruku dokumentu. 
  • Możliwość dodawania nowych, edytowania oraz usuwania istniejących form płatności w trakcie wystawiania dokumentów zakupu i sprzedaży. 
  • Możliwość ustalania kierunku liczenia vat (netto lub brutto) podczas wystawiania dokumentów zakupu lub sprzedaży. 
  • Ustalanie treści wiadomości e-mail dla wysyłanych w formie plików dokumentów sprzedaży, zamówień, ofert, faktur proforma. 
  • Możliwość definiowania adresu e-mail dla kopii wszystkich wysyłanych wiadomości e-mail. 
  • Możliwość wyświetlania zdjęcia towaru w oknie głównym programu - funkcja pozwala na zaprezentowania klientowi towaru na monitorze komputera.
  • Szybki podgląd zdjęcia umożliwia również identyfikację produktu w przypadku, gdy występują podobne oznaczenia lub nazwy towarów. 
  • Wydruki dokumentów sprzedaży w dowolnym języku np. wyłącznie polski lub wyłącznie angielski lub polsko/angielski. 
  • Drukowanie dodatkowego opisu na dokumentach sprzedaży, nad i/lub pod podpisami osób wystawiających i odbierających dokument. 
  • Drukowanie grafik w dolnej części dokumentów sprzedaży np. informacji o promocji, certyfikatów, pieczątek i innych.

 

Fakturowanie Infor System Moja Firma 12.55 - lista zmian (13-11-2015 r.)

Pobierz
UWAGA!

Aktualizacja jest płatna.
Użytkownikom, którzy zakupili oprogramowanie w dniach: 01.06.2015 do 27.07.2015 roku, przysługuje bezpłatna wymiana licencji do najnowszej wersji Infor System 12.50.

 

  

Lista modyfikacji:


  • poprawiono literówkę przy komunikacie pojawiającym się przy testowym odtwarzaniu bazy danych z kopii,
  • zmodyfikowano możliwość wczytywania wyciągów bankowych poprzez powiększenie NUMER_RACHUNKU w tabeli @WYCIAGI_WYCIAG,
  • poprawiono wystawianie faktur cyklicznych. Podczas wystawiania wzorca faktury cyklicznej w fakturowaniu - generowany jest wpis w VAT, którego nie powinno być - jest na wydruku VAT. Dotyczy zarówno Magazynu jak i Fakturowania,
  • poprawiono błąd w dacie sprzedaży i dacie VAT przy wystawianiu faktur cyklicznych. W poprzedniej wersji błędnie pobierana była data wystawienia wzorca, przez co błędnie liczone były daty sprzedaży i VAT,
  • dodano wyświetlanie kolumny „kwota brutto” w oknie wyboru paragonów na fakturę,

 

 

Fakturowanie Infor System Moja Firma 12.50 - lista zmian (03-08-2015 r.)

 
Lista modyfikacji
 
 Automatyczne tworzenie kopii zapasowych - jeszcze większe bezpieczeństwo danych w programie Infor System. W generacji 12.50 programu Infor System dodano mechanizm automatycznego tworzenia kopii bezpieczeństwa bazy danych przy zamykaniu programu. Wykonywanie kopii zapasowych plików, które zawierają dane zabezpiecza je przed trwałą utratą lub uszkodzeniem. Użytkownik sam dokonuje wyboru, czy chce tworzyć kopie bezpieczeństwa bazy, w której pracuje, czy nie.
 

 

Fakturowanie Infor System Moja Firma 12.11 r150527 - lista zmian (01-06-2015 r.)

Pobierz
UWAGA! 
Aktualizacja jest płatna dla użytkowników wersji 11 i starszych. Dla użytkowników wersji 12 jest bezpłatna.
 
Oprogramowanie Infor System 12 jest gotowe do zmian podatkowych w 2015 roku. 
 
 
  

Lista modyfikacji

 
  • usprawniono komunikację z drukarką fiskalną przy przejściu z modułu Magazyn na inny moduł i z powrotem na moduł Magazyn,
 

Fakturowanie Infor System 12.09 r150429 - lista zmian (19-05-2015 r.) 

 
Lista modyfikacji
 
  • uaktualniono słownik odsetek o stawkę 8%,
  • w konfiguracji serwera poczty wychodzącej SMTP dodano obsługę konfiguracji z szyfrowaniem SSL. Poprawiono także opisy okna konfiguracji SMTP,
  • NOWOŚĆ - dodano obsługę drukarki Farex Flex z wydrukiem NIP,
  • usprawniono szybkość drukowania dokumentów z włączoną opcją grupowania towarów na fakturze,
  • ujednolicono wygląd raportów wydań dodając kolumnę z datą dokumentu,
  • dodano możliwość edycji danych dokumentu kasowego - kontrahenta, opis oraz pozycje dokumentu kasowego,
  • wprowadzono obsługę nowej wyszukiwarki danych kontrahenta z GUS,

 

 

Fakturowanie Infor System Moja Firma 12.01 - lista zmian (01-01-2015 r.)

 

Lista modyfikacji

 

1. Pobieranie danych klientów z GUS do Słownika kontrahentów na podstawie wprowadzonego NIP
Po wybraniu opcji Dodaj kontrahenta (jeśli nie ma go w Słowniku kontrahentów) wystarczy w pole NIP wprowadzić NIP firmy i wybrać opcję Pobierz informację z GUS. System pobierze dane kontrahenta do Słownika kontrahentów, które będzie można w nim zapisać. 
 
2. Schowek na dokumenty w oknie głównym
W oknie głównym programu dodano funkcję zapisywania dokumentów do schowka. Do schowka można zapisać wiele dokumentów. W późniejszym czasie można z zapisanych dokumentów korzystać jak z szablonów faktur.
 
3. Nazwa towaru w cennikach
Funkcjonalność pozwala na określenie osobnej nazwy towaru dla każdego z cenników. Zdefiniowana nazwa będzie przenoszona na zamówienia od klienta i dokumenty wydania oraz sprzedaży. Dzięki tej opcji możliwe jest np. określenie nazw produktów w różnych językach dla cenników walutowych. Funkcja ta pozwoli również na wykorzystanie tego pola na indywidualny kodu produktu kontrahenta, jeśli dany cennik jest powiązany z kontrahentem.
 
4. Możliwość ustalenia tematu i treści wiadomości e-mail wysyłanych raportów/wydruków
W konfiguracji udostępniono możliwość zmiany domyślnego tematu i treści wiadomości dla wysyłanych drogą elektroniczną raportów oraz wydruków.
 
5. Modyfkowanie wzorców wydruku
Możliwość wydruku każdej tabeli według ustawionych opcji, które pozwalają na określenie poniższych parametrów:
– kolumn, jakie mają się znaleźć na wydruku,
– szerokości każdej z kolumn (określamy ważność danej kolumny w stosunku do innych kolumn),
– pozycji jaką dana kolumna ma mieć.
Dostępne są również parametry wydruku takie jak:
- nazwa wydruku, 
- orientacja strony,
- dzielenie wydruku na strony, kolorowania wierszy oraz prezentacja numeracji stron.
 

 

Wstecz