Oferta Centrum Pomocy Technicznej


Oferta Centrum Pomocy Technicznej DGCS Biznesmen skierowana jest do użytkowników oprogramowania Biznesmen PRO oraz DGCS System. Zakres świadczonych usług jest szeroki, dlatego część z nich jest odpłatna. 

I. Pomoc bezpłatna 

Bezpłatna pomoc techniczna przysługuje użytkownikom oprogramowania DGCS Biznesmen, którzy posiadają aktualny abonament na program, w ramach poniższego zakresu świadczonych usług oraz formy wsparcia. 

Zakres świadczonych usług:

  • Konsultacje telefoniczne w kwestiach dotyczących instalacji i pierwszego uruchomienia programu;
  • Możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie;
  • Podstawowe informacje z zakresu działania programu;
  • Analiza problemów technicznych (komunikatów z błędami) dotyczących oprogramowania;
  • Pomoc w zakresie funkcjonalności programu dostępnych w wersji, którą klient posiada.

Formy wsparcia:

  • Pomoc telefoniczna: 62 591 91 19 
  • Internetowa Baza Wiedzy
  • Zgłoszenia wysyłane na adres e-mail: pomoc@biznesmen.com.pl

II. Pomoc płatna

Obowiązuje, gdy potrzeby użytkownika wykraczają poza zakres usług świadoczonych w ramach pomocy bezpłatnej oraz gdy wymaga zdalnego połączenia z komputerem klienta.   

Zakres świadczonych usług:

  • Analiza problemów związanych z błędnym posługiwaniem się programem przez użytkownika np. błędne przeliczanie składki zdrowotnej w programie kadrowo-płacowym;
  • Instalacja oprogramowania, instalacja aktualizacji i nowych wersji oraz konfiguracja;
  • Konfiguracja urządzeń zewnętrznych m.in. drukarki, kasy fiskalne;
  • Usługi wdrożenia oprogramowania;
  • Zmiany w oprogramowaniu;
  • Wykonanie wzorców wydruków lub raportów;
  • Interpretacja przepisów regulujących działanie oprogramowania;
  • Analiza lub naprawa baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania oprogramowania; 
  • Inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania np. programy antywirusowe.

Oferta płatnej pomocy:

  • Interwencja jednorazowa
    - czas trwania: 30 minut;
    - koszt: 120 zł netto (+23% VAT);
     
  • Pakiety pomocy technicznej: 
     
    a) Pomoc Premium
    - specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
    - oddzwanianie w ciągu 1 godziny (w przypadku zajętości linii);
    - 12 interwencji;
    -
    koszt: 300 zł netto (+23% VAT). 

    b) Pomoc VIP
    - specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
    - oddzwanianie w ciągu 30 minut (w przypadku zajętości linii); 
    - 36 interwencji;
    - instalowanie aktualizacji naszych programów;
    - koszt: 600 zł netto (+23% VAT). 

III. Szkolenia

Oferujemy poniższe usługi szkoleniowe:

  •  z zakresu obsługi oprogramowania DGCS Biznesmen, które świadczą nasi doświadczeni eksperci; 
  • konsultacje z księgowymi i kadrowymi w oparciu o oprogramowanie DGCS Biznesmen, 
  • koszt od 240 zł netto (+23% VAT), czas trwania 60 minut.