Oferta Centrum Pomocy Technicznej DGCS Biznesmen skierowana jest do użytkowników oprogramowania Biznesmen PRO oraz DGCS System. Zakres świadczonych usług jest szeroki, dlatego część z nich jest odpłatna.
I. Pomoc bezpłatna
Bezpłatna pomoc techniczna przysługuje użytkownikom oprogramowania DGCS Biznesmen, którzy posiadają aktualny abonament na program, w ramach poniższego zakresu świadczonych usług oraz formy wsparcia.
Zakres świadczonych usług:
- Konsultacje telefoniczne w kwestiach dotyczących instalacji i pierwszego uruchomienia programu;
- Możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie;
- Podstawowe informacje z zakresu działania programu;
- Analiza problemów technicznych (komunikatów z błędami) dotyczących oprogramowania;
- Pomoc w zakresie funkcjonalności programu dostępnych w wersji, którą klient posiada.
Formy wsparcia:
- Pomoc telefoniczna: 62 591 91 19
- Internetowa Baza Wiedzy
- Zgłoszenia wysyłane na adres e-mail: pomoc@biznesmen.com.pl
II. Pomoc płatna
Obowiązuje, gdy potrzeby użytkownika wykraczają poza zakres usług świadoczonych w ramach pomocy bezpłatnej oraz gdy wymaga zdalnego połączenia z komputerem klienta.
Zakres świadczonych usług:
- Analiza problemów związanych z błędnym posługiwaniem się programem przez użytkownika np. błędne przeliczanie składki zdrowotnej w programie kadrowo-płacowym;
- Instalacja oprogramowania, instalacja aktualizacji i nowych wersji oraz konfiguracja;
- Konfiguracja urządzeń zewnętrznych m.in. drukarki, kasy fiskalne;
- Usługi wdrożenia oprogramowania;
- Zmiany w oprogramowaniu;
- Wykonanie wzorców wydruków lub raportów;
- Interpretacja przepisów regulujących działanie oprogramowania;
- Analiza lub naprawa baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania oprogramowania;
- Inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania np. programy antywirusowe.
Oferta płatnej pomocy:
- Interwencja jednorazowa
- czas trwania: 30 minut;
- koszt: 120 zł netto (+23% VAT);
- Pakiety pomocy technicznej:
a) Pomoc Premium
- specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
- oddzwanianie w ciągu 1 godziny (w przypadku zajętości linii);
- 12 interwencji;
- koszt: 300 zł netto (+23% VAT).
b) Pomoc VIP
- specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
- oddzwanianie w ciągu 30 minut (w przypadku zajętości linii);
- 36 interwencji;
- instalowanie aktualizacji naszych programów;
- koszt: 600 zł netto (+23% VAT).
III. Szkolenia
Oferujemy poniższe usługi szkoleniowe:
- z zakresu obsługi oprogramowania DGCS Biznesmen, które świadczą nasi doświadczeni eksperci;
- konsultacje z księgowymi i kadrowymi w oparciu o oprogramowanie DGCS Biznesmen,
- koszt od 240 zł netto (+23% VAT), czas trwania 60 minut.