icon-phone Dział handlowy
62 591 91 19

Oferta Centrum Pomocy Technicznej


Oferta Centrum Pomocy Technicznej DGCS Biznesmen skierowana jest do użytkowników oprogramowania Biznesmen PRO oraz DGCS System. Zakres świadczonych usług jest szeroki, dlatego część z nich jest odpłatna. 

I. Pomoc bezpłatna 

Bezpłatna pomoc techniczna przysługuje użytkownikom oprogramowania DGCS Biznesmen, którzy posiadają aktualny abonament na program, w ramach poniższego zakresu świadczonych usług oraz formy wsparcia. 

Zakres świadczonych usług:

  • Konsultacje telefoniczne w kwestiach dotyczących instalacji i pierwszego uruchomienia programu;
  • Możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie;
  • Podstawowe informacje z zakresu działania programu;
  • Analiza problemów technicznych (komunikatów z błędami) dotyczących oprogramowania;
  • Pomoc w zakresie funkcjonalności programu dostępnych w wersji, którą klient posiada.

Formy wsparcia:

  • Pomoc telefoniczna: 62 591 91 19 
  • Internetowa Baza Wiedzy
  • Zgłoszenia wysyłane na adres e-mail: pomoc@biznesmen.com.pl

II. Pomoc płatna

Obowiązuje, gdy potrzeby użytkownika wykraczają poza zakres usług świadoczonych w ramach pomocy bezpłatnej oraz gdy wymaga zdalnego połączenia z komputerem klienta.   

Zakres świadczonych usług:

  • Analiza problemów związanych z błędnym posługiwaniem się programem przez użytkownika np. błędne przeliczanie składki zdrowotnej w programie kadrowo-płacowym;
  • Instalacja oprogramowania, instalacja aktualizacji i nowych wersji oraz konfiguracja;
  • Konfiguracja urządzeń zewnętrznych m.in. drukarki, kasy fiskalne;
  • Usługi wdrożenia oprogramowania;
  • Zmiany w oprogramowaniu;
  • Wykonanie wzorców wydruków lub raportów;
  • Interpretacja przepisów regulujących działanie oprogramowania;
  • Analiza lub naprawa baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania oprogramowania; 
  • Inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania np. programy antywirusowe.

Oferta płatnej pomocy:

  • Interwencja jednorazowa
    - czas trwania: 15 minut;
    - koszt: 50 zł netto (+23% VAT);
    Więcej informacji
     
  • Pakiety pomocy technicznej: 
     
    a) Pomoc Premium
    - specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
    - oddzwanianie w ciągu 1 godziny (w przypadku zajętości linii);
    - 12 interwencji;
    -
    koszt: 250 zł netto (+23% VAT). 
    Więcej informacji

    b) Pomoc VIP
    - specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem;
    - oddzwanianie w ciągu 30 minut (w przypadku zajętości linii); 
    - 36 interwencji;
    - instalowanie aktualizacji naszych programów;
    - koszt: 500 zł netto (+23% VAT). 
    Więcej informacji

 

III. Szkolenia

Oferujemy poniższe usługi szkoleniowe:

  •  z zakresu obsługi oprogramowania DGCS Biznesmen, które świadczą nasi doświadczeni eksperci; 
  • konsultacje z księgowymi i kadrowymi w oparciu o oprogramowanie DGCS Biznesmen.