Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi sprzedaży towarów i usług w firmach, które nie potrzebują kontrolować stanów magazynowych. Wystawia faktury, paragony, rachunki, dokumenty kasowe. Zawiera bogaty zestaw raportów. Prowadzi rozrachunki z kontrahentami. Przeznaczony dla firm o różnym profilu działalności pracujących na jednym stanowisku komputerowym z możliwością rozszerzenia licencji na pracę wielostanowiskową oraz zdalną przez Internet.
Magazyn DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi gospodarki magazynowej oraz sprzedaży towarów i usług. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży oraz dokumentów kasowych. W pełni kontroluje stany magazynowe, ruch towarów, płatności nasze i kontrahentów, stan gotówki w kasie. Generuje szereg raportów obrazujących stan firmy.
Kadry i Płace DGCS System MOJA FIRMA do 10 pracowników to program płacowo-kadrowy, wspomagający pracę działów rachuby płac w małych firmach. Ułatwia rejestrowanie danych kadrowych pracownika, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji oraz rozliczanie z ZUS i US. Współpracuje z programem Płatnik. Uwzględnia wymogi zreformowanych przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych. Importuje podstawowe dane z programu Płatnik, Płace DOS (dGCS S.A.) oraz poprzez plik xls o określonym formacie. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Linux oraz Unix.
Zdalna Praca jest oprogramowaniem, umożliwiającym korzystanie z dowolnego programu dGCS Biznesmen poza siedzibą firmy, zainstalowanego na komputerze w firmie. Głównym jej zadaniem jest bezpieczne udostępnienie programów ich użytkownikom i aktualnych danych w każdym miejscu, gdzie mogą być potrzebne. Dedykowany jest firmom, których pracownicy np. pracują w terenie lub w domu i potrzebują mieć dostęp do programu oraz jego bazy danych, zainstalowanych na komputerze w firmie.
Uwaga!!!
Osoba pracująca zdalnie musi znać zdefiniowaną nazwę użytkownika, hasło oraz numer IP komputera (musi być stały), z którym się łączy.
Najważniejsze zalety programu Zdalna Praca:
Efektywne uruchamianie wybranych programów na wskazanym komputerze poza firmą np. w domu
Użytkownik zdalny ma dostęp wyłącznie do programu, a nie do zawartości całego komputera. Możesz w pełni korzystać z udostępnionego programu m.in. wystawiać faktury, księgować, obliczać płace, drukować, sporządzać zestawienia.
Uruchomiony zdalnie program wygląda identycznie jakby był otwarty na komputerze w siedzibie firmy
Wystarczy dostęp do internetu (zdalna praca przez internet). Działa równie szybko i sprawnie nawet na łączach o słabej przepustowości, gdy korzysta z niego większa liczba użytkowników. Dodatkową jego zaletą jest prosta instalacja oraz automatyczna aktualizacja.
Pełna kontrola nad danymi
Baza danych jest umieszczona na komputerze w Twojej firmie i to Ty decydujesz komu i jaki program udostępnić zdalnie. Połączenie jest szyfrowane, co czyni je bezpiecznym.
Praca oddziałowa
Udostępnione zdalnie programy mogą być równocześnie uruchamiane przez wielu uprawnionych użytkowników pracujących w centrali, oddziałach lub poza firmą.
Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
Ponadto zakres usługi obejmuje:
Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.
Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
Ponadto zakres usługi obejmuje:
Dostęp do pomocy technicznej VIP umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.
Pomoc PLUS do programów fakturujących i magazynowych
Jest to rozszerzony pakiet usług serwisowych pomocy technicznej, dedykowany użytkownikm naszych programów fakturujących i magazynowych, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
- oddzwanianie w przypadku zajętości linii pomocy technicznej
w ciągu 1 godziny od zgłoszenia tego faktu na e-mail: pomoc@biznesmen.com.pl;
- 2 interwencje*.
Jednorazowa pomoc najczęściej świadczona jest w formie zdalnej za pośrednictwem bezpiecznych narzędzi, umożliwiających uzyskanie szybkiej, sprawnej interwencji przez Internet od specjalistów naszej firmy. Konsultant za zgodą klienta ma zdalny dostęp do zawartości komputera, może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane przez niego działania oraz może mieć kontakt głosowy (telefoniczny).
Opcja zdalnej pomocy doskonale sprawdza się w sytuacji przenoszenia bazy danych programu na inny komputer czy też w przypadku problemu technicznego z programem.
Nie musisz już szukać pomocy u informatyka czy sam/a zmagać się z kwestiami technicznymi.
Korzystając ze zdalnej formy pomocy otrzymasz szybką, efektywną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.
Koszt jednej interwencji w ramach pomocy jednorazowej wynosi 50 zł netto (+ 23% VAT), a czas trwania usługi wynosi 15 minut.