Systemy sprzedaży z gospodarką magazynową oraz zarządzaniem produkcją. Przeznaczone do obsługi handlu, ewidencjonują zakupy, wspierają sprzedaż (wystawiają dokumenty sprzedaży za toway i usługi) i jedocześnie kontrolują stany magazynowe (przychody, rozchody, inwentaryzacje).
Magazyn i Faktury PRO to nowoczesny system do obsługi gospodarki magazynowej oraz sprzedaży towarów i usług, przeznaczony dla mikro i małych firm. Wystawia wszystkie niezbędne w obrocie handlowym dokumenty, tj.: magazynowe, zakupowe, sprzedażowe, fiskalne, kasowe, bankowe.
W pełni kontroluje stany magazynowe, ruch towarów, płatności nasze i kontrahentów, stan gotówki w kasie. Generuje szereg raportów obrazujących stan firmy.
Najważniejsze możliwości:
Magazyn Start DGCS System to nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży, dokumentów kasowych oraz wielu istotnych dla działań firmy zestawień. Prowadzi kontrolę zobowiązań i należności. Posiada różnorodne opcje konfiguracyjne przydatne dla bardziej wymagających użytkowników. Pracuje pod platformami Windows i Linux. Architektura programu typu klient-serwer gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo pracy w sieci. Dodatkowa opcja pracy przez internet, stwarza unikalne możliwości pracy z dowolnej lokalizacji. Dane z modułu magazynowego mogą być również zdalnie przesyłane do programów księgowych. Może pracować na różnych systemach operacyjnych: Windows, Mac OS, Linux oraz Unix.
Najważniejsze możliwości:
Magazyn i Faktury PRO Plus to program do obsługi sprzedaży oraz gospodarki magazynowej. Jest rozszerzoną wersją programu Magazyn i Faktury PRO.
Dodatkowo zawiera poniższe funkcjonalności:
Najważniejsze możliwości:
Zdalna Praca jest oprogramowaniem, umożliwiającym korzystanie z dowolnego programu dGCS Biznesmen poza siedzibą firmy, zainstalowanego na komputerze w firmie. Głównym jej zadaniem jest bezpieczne udostępnienie programów ich użytkownikom i aktualnych danych w każdym miejscu, gdzie mogą być potrzebne. Dedykowany jest firmom, których pracownicy np. pracują w terenie lub w domu i potrzebują mieć dostęp do programu oraz jego bazy danych, zainstalowanych na komputerze w firmie.
Uwaga!!!
Osoba pracująca zdalnie musi znać zdefiniowaną nazwę użytkownika, hasło oraz numer IP komputera (musi być stały), z którym się łączy.
Najważniejsze zalety programu Zdalna Praca:
Magazyn Multi to dosowy program do kompleksowej obsługi sprzedaży i prowadzenia magazynu. Idealny dla obsługi działów handlowych, sklepu, hurtowni, punktu sprzedaży itp. Bez dodatkowych opłat Magazyn Multi jest dostosowany do pracy w sieci i obsługuje do 100 magazynów. Współpracuje z szeregiem kas i drukarek fiskalnych. Wbudowane ma moduły pomocnicze: Produkcja, Kasa, Przelewy.
Magazyn DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi gospodarki magazynowej oraz sprzedaży towarów i usług. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży oraz dokumentów kasowych. W pełni kontroluje stany magazynowe, ruch towarów, płatności nasze i kontrahentów, stan gotówki w kasie. Generuje szereg raportów obrazujących stan firmy.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy portalem aukcyjnym i sklepem internetowym Allegro a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Allegro. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych DGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym KQS.store a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami KQS.store. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych Magazynu dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym Magento a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Magento. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu Magazyn dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy sklepem internetowym OsCommerce a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku OsCommerce. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym ZenCart a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami ZenCart. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym SoteShop a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami SoteShop. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Produkcja DGCS System to program przeznaczony do wspierania procesu wytwarzania nowych wyrobów zgodnie z określoną recepturą. Daje możliwość definicji nowych produktów, zmiany receptury wyrobów gotowych oraz usunięcia zbędnych. Pozwala również na wykonywanie dekompletacji wytworzonego wyrobu.
Przeznaczony jest dla firm produkcyjnych i handlowych o różnym profilu działalności.
Integracja z programem magazynowym Magazyn DGCS System pozwala na zarządzanie pełną gospodarką materiałową w przedsiębiorstwie.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn dGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy sklepem internetowym eShop a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami eShop. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych dGCS System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System doskonale sprawdzający się w firmach zatrudniających handlowców, przedstawicieli handlowych oraz akwizytorów. Ułatwia rozliczanie każdego pracownika na podstawie uzyskanych obrotów.
Moduł raportowania pozwala na dokładne wyliczenie wysokości osiągniętego obrotu każdego handlowca w danych okresach czy też na podgląd sprzedanych towarów.
Zakres szkolenia:
- rodzaje plików JPK i ich wymagania,
- jakie firmy i od kiedy są zobowiązane do ich przekazywania urzędom skarbowym,
- jak prawidłowo przygotować pliki JPK do wysyłki,
- konfiguracja oprogramowania DGCS Biznesmen,
- jak wysyłać pliki JPK,
- najczęstsze błędy użytkowników.
Szkolenie odbywa się zdalnie. Nasz konsultant łączy się z klientem telefonicznie, a dodatkowo za jego zgodą przejmuje zdalnie pulpit komputera. Prezentuje i konfiguruje oprogramowanie, aby przygotować je do prawidłowej wysyłki plików JPK.
Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem na podany nr telefonu, w celu ustalenia terminu szkolenia.
Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na importowanie danych dokumentu i pozycji faktury z systemów zewnętrznych (dostawców, hurtowni) do DGCS Systemu.
E-Archiwizator PRO jest programem umożliwiającym wysyłanie i przechowywanie w chmurze kopii zapasowych baz danych, pochodzących z programów Biznesmen PRO.
Stworzyliśmy go, aby dodatkowo zabezpieczyć dane Twojej firmy przed częstymi atakami hakerskimi, awarią komputerów i innymi przypadkami losowymi.
Aktualnie jedynym skutecznym sposobem na zapewnienie optymalnego bezpieczeństwa danych, jest wykonywanie przynajmniej jednej kopii danychw zewnętrznej lokalizacji np. w chmurze. Dlatego poza wykonywaniem lokalnej kopii bazy, bardzo istotne jest wykorzystanie dodatkowych rozwiązań, które zabezpieczą ciągłość pracy Twojej firmy.
Zachęcamy do zapoznania się z listą zalet zastosowania E-Archiwizatora PRO.
Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na importowanie danych dokumentu i pozycji faktury z systemów zewnętrznych (dostawców, hurtowni) do DGCS Systemu.
Bezpieczne dane to dodatkowy moduł służący do automatycznego tworzenia kopii baz danych prowadzonych w programach DGCS System.
Umożliwia wybór harmonogramu wykonywania kopii zapasowych: częstotliwość tworzenia kopii dobierana jest wg własnych potrzeb. Użytkownik może definiować harmonogram indywidualnie dla każdej bazy lub np. jeden dla wszystkich baz.
Aplikacja działa w oparciu o tzw. magazyny kopii zapasowych. Umożliwia wykonywanie kopii w wybranym przez użytkownika miejscu. Kopie gromadzone mogą być np:
- w lokalnym folderze znajdującym się na dysku komputera użytkownika
- dysku zewnętrznym
- na koncie serwera plików FTP
- na koncie aplikacji Dropbox (wykonywanie kopii baz na bezpiecznym serwerze zewnętrznym)
Film instruktażowy obejmuje omówienie nowych wymagań Ministerstwa Finansów w obszarze przesyłania rocznych sprawozdań finansowych oraz przedstawienie obsługi e-Sprawozdań Finansowych w Księdze Handlowej przy użyciu programu DGCS System (etap tworzenia wraz z wysyłką). Dzięki filmowi pewnie, bezpiecznie i zgodnie z wymogami przejdziesz przez wygenerowanie e-Sprawozdań Finansowych. Zdobytą wiedzę z obsługi oprogramowania DGCS System na pewno wykorzystasz do codziennej pracy.
Dodatek ten wprowadza zaawansowaną funkcjonalność w DGCS System pozwalającą na bieżące porządkowanie, dbanie o ład i przejrzystość wprowadzanych do systemu informacji. W programie wykorzystywanym w firmie (niezależnie od jej wielkości) ważna jest możliwość korygowania dokumentów i danych wprowadzonych do systemu, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo i stabilność rozwiązania.
Indeks towarowy to unikalne pole w systemie. Zdarza się, że w trakcie pracy z programem konieczna jest zmiana nazwy danego indeksu towaru czy usługi. W tradycyjnym rozwiązaniu użytkownik jest zmuszony do usunięcia (ukrycia) kartoteki towaru z programu, tracąc jednocześnie w takiej sytuacji pełną historię związaną z danym indeksem. Dzięki wykorzystaniu modułu porządkowania danych użytkownik może w dowolnym czasie aktualizować bazę kartotek towarowych, bez konieczności ich usuwania, a zmiana jest zastosowana w czasie rzeczywistym i dotyczy również zmiany indeksu na wszystkich dokumentach, które zostały już wystawione w systemie.
Główne funkcje:
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym BaseLinker a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na łączenie z nieograniczoną ilością kont BaseLinker. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizację cen i dostępności produktów po stronie BaseLinker na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym Shoper a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Shoper. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację z danymi systemu WooCommerce. Pozwala na łączenie z nieograniczoną ilością kont WooCommerce. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizację cen i dostępności produktów po stronie WooCommerce na podstawie magazynu.
Specjalnie dla kontrahentów firmy UNILEVER została przygotowana nowa funkcjonalność programu DGCS System.
Dotyczy ona przekazywania wymaganych danych w plikach csv.
Z myślą o firmach, które zobowiązane są do naliczania opłaty cukrowej od napojów słodzonych i alkoholowych tzw. małpek (producenci, importerzy, sieci hurtowe, franczyzodawcy, zlecający produkcję pod marką własną) przygotowaliśmy specjalny dodatek do DGCS Systemu umożliwiający ujęcie zmian objętych nowymi przepisami, które obowiązują od 01.01.2021 roku.
DGCS System Opakowania zwrotne – zaawansowana funkcjonalność systemu w obszarze związanym z obrotem opakowaniami zwrotnymi. Pozwala ewidencjonować opakowania, kontrolować ich stan oraz rotacje na magazynie.
Moduł dodatkowy udostępnia również funkcjonalność doliczania kaucji, która zostanie zwrócona po zwrocie opakowania przez kontrahenta.
Z myślą o firmach, które aktywnie uczestniczą w obrocie węglem przygotowaliśmy specjalny dodatek dla modułów magazynowych i pakietów dla firm umożliwiający ujęcie w obrocie dokumentacyjnym zmian objętych nowymi przepisami, które weszły w życie w 2019 roku.
– duża funkcjonalność modułu. Moduł zawiera opcje, które pozwolą na obsługę całej ścieżki dokumentacji: od tworzenia różnorodnych dokumentów aż do wysyłki do Urzędu Celno-Skarbowego i raportowania. Nie potrzebne są żadne dodatkowe programy, aby sprzedawać produkty węglowe. Łatwa i szybka obsługa, wszystkie funkcje w jednym miejscu;
– atrakcyjna cena: niska, konkurencyjna cena za dodatek o rozbudowanej funkcjonalności;
– 3 za 1: płacisz za jeden moduł, a korzystasz na trzech stanowiskach.
Aplikacja Mobilna Firma-pakiet może być wykorzystywana zarówno jako samodzielna aplikacja jak i uzupełnienie modułu DGCS System Magazyn. Pozwala na obsługę wielu operacji magazynowych i sprzedażowych przy pomocy smartfonu lub tabletu.