Moduł dodatkowy do programu Magazyn DGCS System pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym Shoper a bazą danych programu Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Shoper. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych programu magazyn lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Integracja ze sklepem internetowym Shoper:
- synchronizacja zamówień
- synchronizacja produktów
- synchronizacja magazynu
Integracja sklepu internetowego Shoper z DGCS System (dawniej INFOR System) umożliwia synchronizację produktów, zamówień i magazynu. Bardzo sprawnie: przeniesiesz produkty z Magazynu DGCS System do sklepu lub wystawisz dokument sprzedaży w Magazynie DGCS System , a dzięki integracji z magazynem zachowasz zawsze aktualne stany magazynowe.
Wysyłanie zamówień do DGCS System.
Zamówienia złożone w sklepie są pobierane do DGCS System. Proces ten działa pół-automatycznie, a składane zamówienia zdejmują stany magazynowe.
Export obejmuje pełen zakres informacji dotyczących zamówienia:
- szczegóły dotyczące produktów, metody dostawy i płatności
- rabaty oraz promocje przyznane klientowi
- adresy i uwagi klienta
Import produktów z DGCS System do Sklepu.
Jeśli posiadasz już wprowadzone produkty w oprogramowaniu DGCS System, w łatwy i prosty sposób możesz zaimportować je do swojego sklepu.
Automatyczna aktualizacja cen.