Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak rozumiem

Pomoc Premium

Cena netto: 200,00 zł

Pomoc Premium

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 
 

  • dostęp do infolinii priorytetowej:
    specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; 
  • oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
  • 12 interwencji*;


Ponadto zakres usługi obejmuje:

  • pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
  • konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
  • zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
  • analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;


Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 
 

  • dostęp do infolinii priorytetowej:
    specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; 
  • oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
  • 12 interwencji*;


Ponadto zakres usługi obejmuje:

  • pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
  • konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
  • zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
  • analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;


Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.
 

Pomoc Premium nie obejmuje poniższych przypadków:
 

  • usługi wdrożenia oprogramowania;
  • zmiany w oprogramowaniu;
  • wykonania wzorców wydruków lub raportów;
  • interpretacji przepisów regulujących działanie oprogramowania;
  • napraw baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania oprogramowania;
  • szkolenia;
  • inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania (programy Antywirusowe, itp.);
  • przenoszenie baz danych na nowy komputer;

 

Wersja Cena Zamów
netto brutto
Pomoc Premium 200,00 zł 246,00 zł Zamów

Zadaj pytanie

* pola wymagane