Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
- dostęp do infolinii priorytetowej:
specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; - oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
- 12 interwencji*;
Ponadto zakres usługi obejmuje:
- pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
- konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
- zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
- analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;
Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.