Pomoc PLUS do programów fakturujących i magazynowych
Jest to rozszerzony pakiet usług serwisowych pomocy technicznej, dedykowany użytkownikm naszych programów fakturujących i magazynowych, w ramach którego gwarantujemy m.in.:
- oddzwanianie w przypadku zajętości linii pomocy technicznej
w ciągu 1 godziny od zgłoszenia tego faktu na e-mail: pomoc@biznesmen.com.pl;
- 2 interwencje*.
Ponadto zakres usługi obejmuje:
- pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
- konsultacje telefoniczne
nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
- zdalne połączenie z komputerem klienta
przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
- analizy baz danych
sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;
Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.
* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.